Gå til innhold

Nettshop ordnet opp der produsenten sviktet


Anbefalte innlegg

Ja,det ble litt høy temp her.

Jeg vil uansett si at jeg synest jeg har fått en meget bra service i denne saken, for om en ser på hva slags tilbud jeg har fått så har HP tilbudt å sende maskinen inn til dem,altså 4 uker + postgang ca 10 dager tur/retur totalt mellom 5-6 uker uten maskin, det gjelder 2 maskiner altså 10-12 uker etter deres opplegg.

Netshop har sendt meg ny maskin i begge tilfeller altså ingen venting da de er sendt som forhåndsretur, så da mener jeg virkelig at dette er en service som fortjener litt omtale uten at noen trenger gå av skaftet av den grunn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som jeg tidligere har påpekt har vi forskjellige menigheter på dette forumet. Vi har bl.a Netshop menigheten, komplett menigheten og vi har Intel og Amd menigheten.

 

Uten å bli for paranoid, så kan man begynne å lure på motivet for denne tråden. Er den postet som et halleluja rop for Netshop, eller er den postet for å provosere TEE. Bare en liten digresjon...

 

En annen ting som er helt utrolig: Etter at Netshop har fåt mye pepper i denne TRÅDEN, poster snekkeren denne tråden som det han kaller "en motvekt" til alt det negative rundt netshop. Han gir uttrykk for at han har fått et produkt som er flere tusen kroner dyrere enn rma produktet, som gratis goodwill fra Netshop. Nå kommer det altså fram at han har betalt et mellomlegg, men dette er en privat sak.

 

Er det rart at noen stusser på motivene dine snekker?

9554376[/snapback]

 

 

Uten å bli for paranoid, så kan man begynne å lure på motivet for denne tråden. Er den postet som et halleluja rop for Netshop, eller er den postet for å provosere TEE. Bare en liten digresjon...

 

Halo i luken,dette blir for drøyt, jeg kan vel ikke sitte å spekulere i at om jeg poster fakta så kan det provosere noen :cry:

Hva da med negative tråder om noe? Er det bare for å provosere andre som har opplevd det motsatte?? Nei jeg tror virkelig ikke det.

 

 

En annen ting som er helt utrolig: Etter at Netshop har fåt mye pepper i denne TRÅDEN, poster snekkeren denne tråden som det han kaller "en motvekt" til alt det negative rundt netshop. Han gir uttrykk for at han har fått et produkt som er flere tusen kroner dyrere enn rma produktet, som gratis goodwill fra Netshop. Nå kommer det altså fram at han har betalt et mellomlegg, men dette er en privat sak.

 

Så fordi noen har gitt en butikk pepper så er det forbudt eller useriøst av andre å fortelle at de har motsatt erfaring :cry: Da har vi mange useriøse poster her opp gjennom tidene, da det alltid har vært kunder som har vært fornøyde med de forskjellige butikkene som etter tur har fått pepper her,men nå ble det så ille.

I tillegg så postet jeg på side 1 i denne tråden at jeg hadde betalt et lite mellomlegg,det ble imidlertid borte under ryddingen,det står også i tråden om denne maskinen,https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=807919.

Hadde jeg ønsket å gi et falskt bilde slik du anntyder så hadde jeg ikke trengt å nevne det i noen av postene,dessuten er det en privatsak og om jeg betalte 1 krone eller et annet beløp i mellom er uintresangt,poenget er atr jeg fikk en meget god avtale.

 

 

Er det rart at noen stusser på motivene dine snekker?

 

Ja faktisk synest jeg det og jeg synest det er enda rarere at noen velger å fortsatt kjøre på dette til trosss for at det er forklart,hvilke motiver ligger bak det ? :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Jeg tenker på på navnet på topicen: Netshop ordner opp der HP svikter. Er det ikke litt drøyt å påstå at HP har sviktet? Og da tror jeg at du meget godt vet at du får et visst forummedlem på banen med en slik overskrift.

 

Jeg undres over ditt motiv. Jeg har ikke lest den andre tråden din, jeg har bare lest denne. Og du hevder i denne POSTEN at du har fått et dyrere produkt enn det du opprinnelig hadde.

 

Jaja. Jeg synes bare du virker veldig opptatt av å sette Netshop under en glad sol, som skinner og varmer alle deres kunder. Men det er vel bare sannsynligvis slik du ser saken.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...