Gå til innhold

Nettshop ordnet opp der produsenten sviktet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjente kunder, som man stoler på, får enkelt og greit en slik behandling som det Snekker'n beskriver tidligere i tråden. Det er da ganske normalt. Og ettersom Snekker'n selv skriver at han har betalt et mellomlegg for en dyrere vare, så er det jo helt klart i butikkens interesse, da de vil tjene litt ekstra på akkurat det.

 

Kunder man ikke kjenner fra før, kan ikke få tilsendt dyre ting før evt. defekt vare er sendt tilbake, da man aldri vet om man da faktisk vil få den i retur. Man vet heller ikke om det er brukerens skyld, eller om det i det hele tatt er en feil.

 

Det finnes mange uærlige personer, og derfor er det bare gode, gamle, kjente kunder som får en slik service.

9549839[/snapback]

Det er mulig jeg har blitt blind (og jeg vet han nevner det i en oppfølgerpost i den store HDX 9050-tråden), men jeg kan ikke se at han nevner mellomlegget med ett eneste ord i denne tråden?

Jeg vil vel si det hadde vært mye ryddigere om det hadde vært med i første post i denne tråden, slik Snekker'ns poster i denne tråden fremstår nå kan jeg vanskelig lese dem anderledes enn at han fikk oppgraderingen som ren tort og svie-løsning (uten å også lese gjennom en svært lang annen tråd).

Lenke til kommentar
Det er mulig jeg har blitt blind (og jeg vet han nevner det i en oppfølgerpost i den store HDX 9050-tråden), men jeg kan ikke se at han nevner mellomlegget med ett eneste ord i denne tråden?

Jeg vil vel si det hadde vært mye ryddigere om det hadde vært med i første post i denne tråden, slik Snekker'ns poster i denne tråden fremstår nå kan jeg vanskelig lese dem anderledes enn at han fikk oppgraderingen som ren tort og svie-løsning (uten å også lese gjennom en svært lang annen tråd).

 

Hadde ikke beskyldningene haglet så hadde du sett det :)

For nettop det var en del av det som gikk med under oppryddingen.

 

Har forøvrig red første post og lagt det inn der det som ble slettet så da skulle det neppe være noen tvil lengre :cool:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

@Sony123:

Det er ikke riktig at det er noen forskjell mtp "skryte-tråder" vs "whiner-tråder" mtp såkalte "personangrep".

Det er helt opp til moderatorer og eventuelle "squealers" ("rapporter-knapp") hvorvidt enkeltes innlegg bilr slettet. (Moderatorer "må" jo oftest tipses for å eventuelt "rydde" en tråd).

Personlig ville jeg sett at innlegg *ALDRI* ble slettet på samme måte som man ikke kan skrive om sitt "Useent past" (noe som i mitt tilfelle kunne vært ønskelig). :)

OT er forøvrig ikke en veldig god grunn til å slette innlegg.

Da ville visse tråder vært 90% mindre, noe som sikkert ikke hadde vært noe tap.

Men som sagt. Jeg er motstander av sensur (uansett).

De som ikke klarer å vise en viss grad av selvkontroll kan da få en velfortjent pause fra forumet, om nødvendig for evig tid. At innleggene da ligger igjen som en dokumentasjon på hvorfor er av det gode (og kanskje avskrekkende for de som føler trang til å vise samme adferd). :)

 

Forøvrig så synes jeg Snekkern's tråd er en fin motvekt til en rekke andre tråder med motsatt fortegn.

Og jeg avstår fra å vise til motiver til enkelte av gjengangere av respekt for reglementet. (Bare å søke i forumet for de som vil finne ut litt om dette).

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Det er mulig jeg har blitt blind (og jeg vet han nevner det i en oppfølgerpost i den store HDX 9050-tråden), men jeg kan ikke se at han nevner mellomlegget med ett eneste ord i denne tråden?

Jeg vil vel si det hadde vært mye ryddigere om det hadde vært med i første post i denne tråden, slik Snekker'ns poster i denne tråden fremstår nå kan jeg vanskelig lese dem anderledes enn at han fikk oppgraderingen som ren tort og svie-løsning (uten å også lese gjennom en svært lang annen tråd).

 

Hadde ikke beskyldningene haglet så hadde du sett det :)

For nettop det var en del av det som gikk med under oppryddingen.

9552968[/snapback]

 

 

Men saken er at du ikke nevnte noe som helst om noe mellomlegg før det ble endel kritiske innlegg.

 

Da kom du med at mellomlegget var mellom dere.(altså deg å Netshop)

 

Når jeg og andre la inn våre innlegg visste vi ingenting om noe mellomlegg.

Lenke til kommentar
Det er mulig jeg har blitt blind (og jeg vet han nevner det i en oppfølgerpost i den store HDX 9050-tråden), men jeg kan ikke se at han nevner mellomlegget med ett eneste ord i denne tråden?

Jeg vil vel si det hadde vært mye ryddigere om det hadde vært med i første post i denne tråden, slik Snekker'ns poster i denne tråden fremstår nå kan jeg vanskelig lese dem anderledes enn at han fikk oppgraderingen som ren tort og svie-løsning (uten å også lese gjennom en svært lang annen tråd).

 

Hadde ikke beskyldningene haglet så hadde du sett det :)

For nettop det var en del av det som gikk med under oppryddingen.

9552968[/snapback]

 

 

Men saken er at du ikke nevnte noe som helst om noe mellomlegg før det ble endel kritiske innlegg.

 

Da kom du med at mellomlegget var mellom dere.(altså deg å Netshop)

 

Når jeg og andre la inn våre innlegg visste vi ingenting om noe mellomlegg.

9552993[/snapback]

 

Og nettop derfor svarte jeg momentant og la inn dette,noe jeg egentlig ikke trengte for det er en privatsak,det mellomlegget kunne jo være en krone for alt du vet,dessuten handler tråden om at Netshop nå har ryddet opp 2 ganger i rot med doa maskiner fra HP, i tillegg fikk du jo god info via PM :cool:

Lenke til kommentar
@Sony123:

Det er ikke riktig at det er noen forskjell mtp "skryte-tråder" vs "whiner-tråder" mtp såkalte "personangrep".

Det er helt opp til moderatorer og eventuelle "squealers" ("rapporter-knapp") hvorvidt enkeltes innlegg bilr slettet. (Moderatorer "må" jo oftest tipses for å eventuelt "rydde" en tråd).

Personlig ville jeg sett at innlegg *ALDRI* ble slettet på samme måte som man ikke kan skrive om sitt "Useent past" (noe som i mitt tilfelle kunne vært ønskelig). :)

OT er forøvrig ikke en veldig god grunn til å slette innlegg.

Da ville visse tråder vært 90% mindre, noe som sikkert ikke hadde vært noe tap.

Men som sagt. Jeg er motstander av sensur (uansett).

De som ikke klarer å vise en viss grad av selvkontroll kan da få en velfortjent pause fra forumet, om nødvendig for evig tid. At innleggene da ligger igjen som en dokumentasjon på hvorfor er av det gode (og kanskje avskrekkende for de som føler trang til å vise samme adferd). :)

 

Forøvrig så synes jeg Snekkern's tråd er en fin motvekt til en rekke andre tråder med motsatt fortegn.

Og jeg avstår fra å vise til motiver til enkelte av gjengangere av respekt for reglementet. (Bare å søke i forumet for de som vil finne ut litt om dette).

9552983[/snapback]

 

Jeg kan da virkelig ikke se at mitt innlegg var personangrep, men snekkern klagde øyeblikkelig på det, og gjorde meg oppmerksom på det i PM.

 

Det jeg skrev står i sin helhet i mitt svar til lenger her oppe.

Lenke til kommentar
Det er mulig jeg har blitt blind (og jeg vet han nevner det i en oppfølgerpost i den store HDX 9050-tråden), men jeg kan ikke se at han nevner mellomlegget med ett eneste ord i denne tråden?

Jeg vil vel si det hadde vært mye ryddigere om det hadde vært med i første post i denne tråden, slik Snekker'ns poster i denne tråden fremstår nå kan jeg vanskelig lese dem anderledes enn at han fikk oppgraderingen som ren tort og svie-løsning (uten å også lese gjennom en svært lang annen tråd).

 

Hadde ikke beskyldningene haglet så hadde du sett det :)

For nettop det var en del av det som gikk med under oppryddingen.

9552968[/snapback]

 

 

Men saken er at du ikke nevnte noe som helst om noe mellomlegg før det ble endel kritiske innlegg.

 

Da kom du med at mellomlegget var mellom dere.(altså deg å Netshop)

 

Når jeg og andre la inn våre innlegg visste vi ingenting om noe mellomlegg.

9552993[/snapback]

 

Og nettop derfor svarte jeg momentant og la inn dette,noe jeg egentlig ikke trengte for det er en privatsak,det mellomlegget kunne jo være en krone for alt du vet,dessuten handler tråden om at Netshop nå har ryddet opp 2 ganger i rot med doa maskiner fra HP, i tillegg fikk du jo god info via PM :cool:

9553010[/snapback]

 

Hehe, jepps det gjorde jeg.

Og du fikk god info om hva jeg mente=)

Endret av sony123
Lenke til kommentar
PMers innhold diskuterer jeg ikke på forumet,det er vel heller ikke tillatt.

9553039[/snapback]

 

Mitt poeng er at du som en stor kjent kunde blir behandlet annerledes enn en vanlig privatkunde.

 

Å at jeg synes det er litt i vel overkant hårsår å kalle det personangrep.

Endret av sony123
Lenke til kommentar
Du får meget god service fra Netshop, det er det ingen som nekter på. Men du kan heller ikke nekte på at det du forteller om står i sterk kontrast til Netshops egne kommentarer på forumet om reklamasjoner og returer i tillegg til det mange andre forteller av om opplevelsene de har. Som forklart i en annen post, kjente og gode kunder får gjerne litt ekstraservice.

9552019[/snapback]

Hvorfor gjenntar du dette gang på gang?

Jeg har jo hele tiden sagt at jeg forholder meg til egne erfaringer dette gjelder servicen hos Netshop,det gjelder også fraværet av service hos HP.

Og det er ikke bare hos netshop jeg får god service,den samme servicen får jeg hos feks Microplex, PS og Komplett.

Poenget er at her poster jeg i en tråd som nettop omhandler fraværet av servicen jeg har opplevd hos HP og at Netshop rydder opp.

9552112[/snapback]

Siden du, gang på gang, føler for å dra opp hvor jeg jobber hver gang jeg skriver noe, bør du vel kunne tåle at det nevnes at gode og faste kunder får bedre service enn nye og tilfeldige kunder hos webshopper. Eller får jeg ikke lov til å ha personlige meninger og poster lenger fordi du fant ut hva jeg gjør 8 timer om dagen?

 

Jeg har ganske enkelt påpekt fakta, som f.eks. at Netshop "rydder opp" ved at de følger en helt standard prosedyre hvor de slipper å bli påført noen som helst kostnader, og at de langt fra velger å gjøre dette i andre saker hvor det ikke er snakk om faste og gode kunder eller de må betale kostnadene ved å "rydde opp" selv. At du velger å fremstille det som at de er store helter er helt i orden, men på et forum bør du tåle at det blir påpekt fakta også, selv om det ikke stemmer helt med din egen virkelighetsoppfattelse.

 

Og siden det tydeligvis må understrekes et utall ganger for at det skal synke inn, dette er en helt personlig post uten at jeg trenger å hente opplysninger fra noe annet sted enn offentlig tilgjengelige kilder.

Lenke til kommentar
Du får meget god service fra Netshop, det er det ingen som nekter på. Men du kan heller ikke nekte på at det du forteller om står i sterk kontrast til Netshops egne kommentarer på forumet om reklamasjoner og returer i tillegg til det mange andre forteller av om opplevelsene de har. Som forklart i en annen post, kjente og gode kunder får gjerne litt ekstraservice.

 

Hva er det slags kneging på akkurat det samme hele tiden? Han fikk god service, se da heller det positive i det enne hele tiden å insinuere at mannen er kjøpt å betalt!!

 

Men noen er surmaget fra de blir født, ikke bare på sine gamle dager...

Lenke til kommentar
Hva er det slags kneging på akkurat det samme hele tiden? Han fikk god service, se da heller det positive i det enne hele tiden å insinuere at mannen er kjøpt å betalt!!

 

Men noen er surmaget fra de blir født, ikke bare på sine gamle dager...

9553103[/snapback]

Hva med å lese det jeg skriver istedet for å svare på det du tror jeg kanskje mente? Jeg snakker om flertallsformen faste og gode kunder. Dersom det er det samme som å være kjøpt og betalt så er jeg i så fall kjøpt og betalt av ganske mange hardwarebutikker både i Norge og Sverige.

Lenke til kommentar
Du får meget god service fra Netshop, det er det ingen som nekter på. Men du kan heller ikke nekte på at det du forteller om står i sterk kontrast til Netshops egne kommentarer på forumet om reklamasjoner og returer i tillegg til det mange andre forteller av om opplevelsene de har. Som forklart i en annen post, kjente og gode kunder får gjerne litt ekstraservice.

9552019[/snapback]

Hvorfor gjenntar du dette gang på gang?

Jeg har jo hele tiden sagt at jeg forholder meg til egne erfaringer dette gjelder servicen hos Netshop,det gjelder også fraværet av service hos HP.

Og det er ikke bare hos netshop jeg får god service,den samme servicen får jeg hos feks Microplex, PS og Komplett.

Poenget er at her poster jeg i en tråd som nettop omhandler fraværet av servicen jeg har opplevd hos HP og at Netshop rydder opp.

9552112[/snapback]

Siden du, gang på gang, føler for å dra opp hvor jeg jobber hver gang jeg skriver noe, bør du vel kunne tåle at det nevnes at gode og faste kunder får bedre service enn nye og tilfeldige kunder hos webshopper. Eller får jeg ikke lov til å ha personlige meninger og poster lenger fordi du fant ut hva jeg gjør 8 timer om dagen?

 

Jeg har ganske enkelt påpekt fakta, som f.eks. at Netshop "rydder opp" ved at de følger en helt standard prosedyre hvor de slipper å bli påført noen som helst kostnader, og at de langt fra velger å gjøre dette i andre saker hvor det ikke er snakk om faste og gode kunder eller de må betale kostnadene ved å "rydde opp" selv. At du velger å fremstille det som at de er store helter er helt i orden, men på et forum bør du tåle at det blir påpekt fakta også, selv om det ikke stemmer helt med din egen virkelighetsoppfattelse.

 

Og siden det tydeligvis må understrekes et utall ganger for at det skal synke inn, dette er en helt personlig post uten at jeg trenger å hente opplysninger fra noe annet sted enn offentlig tilgjengelige kilder.

9553102[/snapback]

 

Vel om du sier det er helt personelig så greit,men jeg synest det blir litt merkelig når du kjører det samme både her og i tråden ang HDX en og tidvis viser til personelig og tidvis til hp politikk på området,når jeg så får et helt annet svar fra HP sin support så velger jeg å forholde meg til det.

for det som er et faktum er at både jeg og andre kunder som får problemer med sine maskiner fra HP nettop må ringe support og da hjelper det fint lite hva du sier.

Support har sålangt avvist alle andre muligheter enn å sende maskinen til dem og at jeg da måtte forvente minst 4 ukers behandlingstid + postgang (ca 5 døgn hver vei), dette på en maskin som er levert med feil og det var reklamert på innen 24 timer.HP support hadde ingen info om at doa skulle sendes til butikken,da jeg tok det opp så sa de josda du kan benytte angreretten om du har det. Hva da med de som ikke har angrerett.

Jeg tok også opp den fysiske skaden på maskinen,det ligger forøvrig bilde av den i hdx tråden og da var svaret "slike små skjønnhetsfeil må en regne med" :cry:

 

Så post gjerne dine personelige meninger det er greit,men det er et problem at en god del av det du sier ikke stemmer med hva HP support sier og da blir det temmelig forvirrende .

 

og at de langt fra velger å gjøre dette i andre saker hvor det ikke er snakk om faste og gode kunder eller de må betale kostnadene ved å "rydde opp" selv.

Dette er jo direkte tull,jeg bygger maskiner for mange personer hvert år,disse hjelper jeg med å sette sammen delene før bestilling,men bestillingen,betalingen og alt går i deres navn,dermed kan ikke noen av nettbutikkene dette bestilles fra koble meg til saken i det hele tatt og pr i dag er det ikke en av disse kundene (som er mange) som er missfornøyde på servicen verken ved kjøp eller ved garanti/reklamasjoner som har vært, derfor er det fantastisk at du kan hevde at det langt fra gjør dette med vanelige kunder.

 

At du velger å fremstille det som at de er store helter er helt i orden, men på et forum bør du tåle at det blir påpekt fakta også, selv om det ikke stemmer helt med din egen virkelighetsoppfattelse.

 

Enda mere tull.Hvor fremstiller jeg dem som store helter??

Jeg forteller her en faktahistorie der jeg nå i ca 1 mnd har slitt med 2 stk hdx maskiner,hvor jeg flere ganger har vært i kontakt med HP per tlf og får samme svar hver gang,mailer får jeg ikke svar på og så forteller jeg at Netshop har valgt å rydde opp.

At det muligens svir litt for noen er mulig,men jeg holder meg til fakta.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Du får meget god service fra Netshop, det er det ingen som nekter på. Men du kan heller ikke nekte på at det du forteller om står i sterk kontrast til Netshops egne kommentarer på forumet om reklamasjoner og returer i tillegg til det mange andre forteller av om opplevelsene de har. Som forklart i en annen post, kjente og gode kunder får gjerne litt ekstraservice.

9552019[/snapback]

Hvorfor gjenntar du dette gang på gang?

Jeg har jo hele tiden sagt at jeg forholder meg til egne erfaringer dette gjelder servicen hos Netshop,det gjelder også fraværet av service hos HP.

Og det er ikke bare hos netshop jeg får god service,den samme servicen får jeg hos feks Microplex, PS og Komplett.

Poenget er at her poster jeg i en tråd som nettop omhandler fraværet av servicen jeg har opplevd hos HP og at Netshop rydder opp.

9552112[/snapback]

Siden du, gang på gang, føler for å dra opp hvor jeg jobber hver gang jeg skriver noe, bør du vel kunne tåle at det nevnes at gode og faste kunder får bedre service enn nye og tilfeldige kunder hos webshopper. Eller får jeg ikke lov til å ha personlige meninger og poster lenger fordi du fant ut hva jeg gjør 8 timer om dagen?

 

Jeg har ganske enkelt påpekt fakta, som f.eks. at Netshop "rydder opp" ved at de følger en helt standard prosedyre hvor de slipper å bli påført noen som helst kostnader, og at de langt fra velger å gjøre dette i andre saker hvor det ikke er snakk om faste og gode kunder eller de må betale kostnadene ved å "rydde opp" selv. At du velger å fremstille det som at de er store helter er helt i orden, men på et forum bør du tåle at det blir påpekt fakta også, selv om det ikke stemmer helt med din egen virkelighetsoppfattelse.

 

Og siden det tydeligvis må understrekes et utall ganger for at det skal synke inn, dette er en helt personlig post uten at jeg trenger å hente opplysninger fra noe annet sted enn offentlig tilgjengelige kilder.

9553102[/snapback]

 

Vel om du sier det er helt personelig så greit,men jeg synest det blir litt merkelig når du kjører det samme både her og i tråden ang HDX en og tidvis viser til personelig og tidvis til hp politikk på området,når jeg så får et helt annet svar fra HP sin support så velger jeg å forholde meg til det.

for det som er et faktum er at både jeg og andre kunder som får problemer med sine maskiner fra HP nettop må ringe support og da hjelper det fint lite hva du sier.

Support har sålangt avvist alle andre muligheter enn å sende maskinen til dem og at jeg da måtte forvente minst 4 ukers behandlingstid + postgang (ca 5 døgn hver vei), dette på en maskin som er levert med feil og det var reklamert på innen 24 timer.HP support hadde ingen info om at doa skulle sendes til butikken,da jeg tok det opp så sa de josda du kan benytte angreretten om du har det. Hva da med de som ikke har angrerett.

Jeg tok også opp den fysiske skaden på maskinen,det ligger forøvrig bilde av den i hdx tråden og da var svaret "slike små skjønnhetsfeil må en regne med" :cry:

 

Så post gjerne dine personelige meninger det er greit,men det er et problem at en god del av det du sier ikke stemmer med hva HP support sier og da blir det temmelig forvirrende .

9553175[/snapback]

Jeg gir ganske enkelt opp. Du klarer altså ikke å godta at jeg kan poste personlige meninger uten å trekke frem arbeidssted. I de to eller tre postene hvor jeg har vist til HPs policy er det gjort meget klart i hvilken sammenheng det postes.

 

Men det er greit, jeg kommer ganske enkelt ikke til å svare deg eller på poster hvor du siteres mer på dette forumet, så er problemet ute av verden. Det inkluderer også denne tråden. Så får jeg vel bare håpe at du kan klare å godta at jeg poster personlige meninger andre steder. Ha en god natt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg kan da virkelig ikke se at mitt innlegg var personangrep, men snekkern klagde øyeblikkelig på det, og gjorde meg oppmerksom på det i PM.

 

Det jeg skrev står i sin helhet i mitt svar til lenger her oppe.

9553013[/snapback]

 

Nå har du muligens misforstått kommentaren min, eller følte for å fortsette å forfølge en vinkling som jeg ikke ser noe poeng i.

 

Jeg har ikke skrevet/sagt at du kom med personangrep, noe jeg forøvrig synes du har all anledning til å gjøre, da jeg regner med at du vurderer både eventuelle reaksjoner og motivasjon for eventuelt å gjøre det.

 

Jeg kommenterte din påstand om at det kun er "personangrep" (som du selv ordla deg) i "positive" tråder som blir sensurert kontra at det ikke blir det i "negative" tråder.

Der tar du feil, mener jeg. :)

 

PS og edit:

Å "oute" andre debattanter mtp f.eks. arbeidssted anser jeg som en søknad om både sletting og pause fra forumet dersom reglene skal tolkes strengt.

De som "outer" seg selv (som jeg har for vane) er untatt.

Da kan man selvsagt "bruke det mot dem" dersom man synes det er ett poeng i en gitt debatt, f.eks mtp "troverdighet" i forbrukerspørsmål.

Jeg synes dog ikke det er noe poeng.

Det er innholdet i posting man bør forholde seg til, men selvsagt, men kan jo tenke selv utifra eventuell info man har tilegnet seg om en debattant.

Det er dog ikke noe smart trekk å bruke det i argumentasjonen.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Du får meget god service fra Netshop, det er det ingen som nekter på. Men du kan heller ikke nekte på at det du forteller om står i sterk kontrast til Netshops egne kommentarer på forumet om reklamasjoner og returer i tillegg til det mange andre forteller av om opplevelsene de har. Som forklart i en annen post, kjente og gode kunder får gjerne litt ekstraservice.

9552019[/snapback]

Hvorfor gjenntar du dette gang på gang?

Jeg har jo hele tiden sagt at jeg forholder meg til egne erfaringer dette gjelder servicen hos Netshop,det gjelder også fraværet av service hos HP.

Og det er ikke bare hos netshop jeg får god service,den samme servicen får jeg hos feks Microplex, PS og Komplett.

Poenget er at her poster jeg i en tråd som nettop omhandler fraværet av servicen jeg har opplevd hos HP og at Netshop rydder opp.

9552112[/snapback]

Siden du, gang på gang, føler for å dra opp hvor jeg jobber hver gang jeg skriver noe, bør du vel kunne tåle at det nevnes at gode og faste kunder får bedre service enn nye og tilfeldige kunder hos webshopper. Eller får jeg ikke lov til å ha personlige meninger og poster lenger fordi du fant ut hva jeg gjør 8 timer om dagen?

 

Jeg har ganske enkelt påpekt fakta, som f.eks. at Netshop "rydder opp" ved at de følger en helt standard prosedyre hvor de slipper å bli påført noen som helst kostnader, og at de langt fra velger å gjøre dette i andre saker hvor det ikke er snakk om faste og gode kunder eller de må betale kostnadene ved å "rydde opp" selv. At du velger å fremstille det som at de er store helter er helt i orden, men på et forum bør du tåle at det blir påpekt fakta også, selv om det ikke stemmer helt med din egen virkelighetsoppfattelse.

 

Og siden det tydeligvis må understrekes et utall ganger for at det skal synke inn, dette er en helt personlig post uten at jeg trenger å hente opplysninger fra noe annet sted enn offentlig tilgjengelige kilder.

9553102[/snapback]

 

Vel om du sier det er helt personelig så greit,men jeg synest det blir litt merkelig når du kjører det samme både her og i tråden ang HDX en og tidvis viser til personelig og tidvis til hp politikk på området,når jeg så får et helt annet svar fra HP sin support så velger jeg å forholde meg til det.

for det som er et faktum er at både jeg og andre kunder som får problemer med sine maskiner fra HP nettop må ringe support og da hjelper det fint lite hva du sier.

Support har sålangt avvist alle andre muligheter enn å sende maskinen til dem og at jeg da måtte forvente minst 4 ukers behandlingstid + postgang (ca 5 døgn hver vei), dette på en maskin som er levert med feil og det var reklamert på innen 24 timer.HP support hadde ingen info om at doa skulle sendes til butikken,da jeg tok det opp så sa de josda du kan benytte angreretten om du har det. Hva da med de som ikke har angrerett.

Jeg tok også opp den fysiske skaden på maskinen,det ligger forøvrig bilde av den i hdx tråden og da var svaret "slike små skjønnhetsfeil må en regne med" :cry:

 

Så post gjerne dine personelige meninger det er greit,men det er et problem at en god del av det du sier ikke stemmer med hva HP support sier og da blir det temmelig forvirrende .

9553175[/snapback]

Jeg gir ganske enkelt opp. Du klarer altså ikke å godta at jeg kan poste personlige meninger uten å trekke frem arbeidssted. I de to eller tre postene hvor jeg har vist til HPs policy er det gjort meget klart i hvilken sammenheng det postes.

 

Men det er greit, jeg kommer ganske enkelt ikke til å svare deg eller på poster hvor du siteres mer på dette forumet, så er problemet ute av verden. Det inkluderer også denne tråden. Så får jeg vel bare håpe at du kan klare å godta at jeg poster personlige meninger andre steder. Ha en god natt.

9553228[/snapback]

 

Det blir opp til deg,men det er jo du selv som veksler mellom privatpersom og "hp person" som gjøør det litt vanskelig å skille, dog setter jeg jo her fingeren på to uriktige påstander du kommer med i inlegget og da velger du å gi opp istedenfor å svare på dem.

Jeg har ingen problemer med å godta personelige meninger,men du må da være enig i at du nok hadde blitt lit skeptisk om jeg feks var ansatt hos gilde og så plutselig begynte å forsvare deres pølser i alle tråder de fikk kritikk :p

Lenke til kommentar

Som jeg tidligere har påpekt har vi forskjellige menigheter på dette forumet. Vi har bl.a Netshop menigheten, komplett menigheten og vi har Intel og Amd menigheten.

 

Uten å bli for paranoid, så kan man begynne å lure på motivet for denne tråden. Er den postet som et halleluja rop for Netshop, eller er den postet for å provosere TEE. Bare en liten digresjon...

 

En annen ting som er helt utrolig: Etter at Netshop har fåt mye pepper i denne TRÅDEN, poster snekkeren denne tråden som det han kaller "en motvekt" til alt det negative rundt netshop. Han gir uttrykk for at han har fått et produkt som er flere tusen kroner dyrere enn rma produktet, som gratis goodwill fra Netshop. Nå kommer det altså fram at han har betalt et mellomlegg, men dette er en privat sak.

 

Er det rart at noen stusser på motivene dine snekker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...