Oeverby Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Steffen har gått for en Intel maskin uten skjerm/mus/tast/ Maskinen til Steffen: 1x Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz Socket775 1x Mushkin DDR2 4096MB enhanced Memory 1x Western Digital Raptor 150GB S-ATA 1x Antec Performance One P182 SE 1x Corsair strømforsyning 520W 1x Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7173 sort 1x MSI GeForce 8800GTX 768MB GDDR3 1x EVGA nForce 680i SLI, nForce-680i SLI Steffen om sitt oppsett: Denne PC-en er satt sammen med knall gode komponenter, fra kjente produsenter. Jeg kjørte på med noe av det beste som er å få på markedet, til en forholdsvis rimelig pris. Dette er deler som kjører alle spill som er ute på markedet uten problemer i det hele tatt. Med denne cpu`n og hovedkortet samt rammen fra Mushkin, er det ett stort overklokkingspotensiale i denne pc`n. Jeg har også valgt en meget god strømforskyning og ett bra kabinett pga gode kjølemuligheter, og muligheten for oppgraderinger i framtiden. Skjermkortet har selvfølgelig DirectX 10 støtte, noe som er veldig viktig i neste generasjons spill. Dette er altså den PC-en jeg ville kjøpt, hadde jeg hatt 15000kr til disposisjon akkurat nå. Endret 21. september 2007 av Stian_Netshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg