Liquidkey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg har tidligere lagt ut en tråd der vi søker en vokalist til å synge Dream Theater til tribute bandet vårt. Vi fikk veldig lite respons, derfor prøver vi med en audition, der de som virkelig har lyst til å synge DT skal få prøve seg. Vi er seriøse DT-hardcore fans i alderen 15-18 år. Hvis det skal vise seg å fungere med vokalist, er dette noe vi er villige til å satse med. Kontakt meg gjerne på msn: [email protected], eller på telefon 91396085, så slår vi ann en prat og sender noen lydklipp Vi holder til i lillestrøm område (en snau halvtime unna oslo) Mvh Mikael Hope (tangenter) Endret 21. september 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Er det virkelig så få kvalifiserte vokalister her? Edit: Unnskyld dobbelpost Endret 23. september 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har ikke nubbesjangs på de høyeste tonene til LaBrie, men jeg kan en del på tangenter, men jeg ser at dere allerede har en keyboardist så jeg ønsker dere bare lykke til Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Har ikke nubbesjangs på de høyeste tonene til LaBrie, men jeg kan en del på tangenter, men jeg ser at dere allerede har en keyboardist så jeg ønsker dere bare lykke til 9570986[/snapback] Takk! Jeg er faktisk keyboardisten:P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har ikke nubbesjangs på de høyeste tonene til LaBrie, men jeg kan en del på tangenter, men jeg ser at dere allerede har en keyboardist så jeg ønsker dere bare lykke til 9570986[/snapback] Takk! Jeg er faktisk keyboardisten:P 9571798[/snapback] Gammal er du? Hvor lenge har du spilt? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Har ikke nubbesjangs på de høyeste tonene til LaBrie, men jeg kan en del på tangenter, men jeg ser at dere allerede har en keyboardist så jeg ønsker dere bare lykke til 9570986[/snapback] Takk! Jeg er faktisk keyboardisten:P 9571798[/snapback] Gammal er du? Hvor lenge har du spilt? 9572326[/snapback] Jeg er 15 år (født i 92) Spilt i rundt fem år. Kan det meste av Dream Theater Endret 25. september 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er keyboardist sjøl, så det blir ikke noe synging fra denne karen. Men jeg er dog nysgjerrig på bandnavnet. DT-cover kan jo alltids være artig å høre, særlig når bandet er såpass lokalt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har ikke nubbesjangs på de høyeste tonene til LaBrie, men jeg kan en del på tangenter, men jeg ser at dere allerede har en keyboardist så jeg ønsker dere bare lykke til 9570986[/snapback] Takk! Jeg er faktisk keyboardisten:P 9571798[/snapback] Gammal er du? Hvor lenge har du spilt? 9572326[/snapback] Jeg er 15 år (født i 92) Spilt i rundt fem år. Kan det meste av Dream Theater 9572438[/snapback] Jeg er også 15 år (født i 92) Spilt i rundt fem år. Kan det meste av Dream Theater Det var litt gøy. Jeg driver å lærer meg Wait For Sleep Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Fett! Jeg har akuratt spilt inn wait for sleep selv. Hvilket equpiment bruker du? Riktig: Vi har ikke funnet på noe band-navn enda Jeg skal legge ut litt linker når vi har fullt band, og har fått spilt inn litt Endret 26. september 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 15-åring som spiller Rudess? Imponert! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg bruker ikke noe svære greier, fordi jeg spiller ikke i band eller noe. Bare små stykker hjemme i stua ^^ Det er et Casio el-piano og et lite keyboard med en haug av lyder. Og jeg ljugde litt da jeg sa at jeg kunne det meste av DT Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Jeg håper at konserten i morgen inspirierer folk til å ta kontakt! Ikke vær nølende, ta kontak! Jeg tror vi lar denne tråden sakte, men sikkert dø ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå