Phantom_Lord Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kan dere gi meg argumenter til hvorfor jeg skal kjøpe meg en premium pakke i morgen? Jeg sliter litt med å bestemme meg. - Har fått vite at de fleste premium versjonene ute på markedet nå er enten produsert i 06, eller i begynnelsen av 07. Dette gjør at de er mer utsatt for "usikkerhet" angående RROD (Red rings of death). - Jeg synes også at Eliten er for dyr - 4200 kr på min lokale ekspert butikk, og har egentlig ikke lyst til å kjøpe en så dyr maskin, når jeg vet hvor lite (i forhold til mange) jeg skal bruke den. Synes dere jeg skal ta å bestille meg en premium fra en eller annen nettbutikk, og bare gi faen i de nye oppgraderte premiumene som skal anslagsvis komme snart (med HDMI og bedre kjøling)? Sliter litt..... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mitt argument måtte være Halo 3, Mass Effect, Xbox LIVE, Gears of War. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Om den skulle dø, har du reklamasjons rett i 5 år uten å måtte betale for idiot forsikring. Det er flere som har hatt sine siden launch som fortsatt fungerer helt fint. (min ble kjøpt litt etter, fungerer fortsatt) Og sist, men ikke minst, det kommer mange gode spill framover. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg syns du bør gå for det. Har hatt det så kriminelt artig med mange spill, spesielt Crackdown og Gears.. (Spilte hele singleplayer'n i co-op med en kamerat. Det var elsk ) Og Halo 3 som kommer på onsdag blir nok rimelig heftig det og. Er også mye morsomt på Live Arcade om du ikke føler for å spille et "ordentlig" spill noe lenge. Endret 21. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dette er grunnen: Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er alt for mange gode spill ute til å sitte og vente (ikke glem Halo 3 ). Kan ta veldig mange måneder før disse nye premiumene kommer, og så lenge du sørger for at Xboxen din ikke blir for varm trenger du ikke å bekymre deg for RoD. Bestill i vei du, så kan du heller kjøpe en Core om et års tid om det har blitt nevneverdig bedre byggekvalitet på 360 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mitt argument måtte være Halo 3, Mass Effect, Xbox LIVE, Gears of War. 9544805[/snapback] + viva pinata, Banjo-Kazooie 3, Xbox Live Arcade og masse annet Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg vet at jeg skal kjøpe Xbox, men om jeg skal gi faen i denne såkalte "faren for RROD" og bare satse på at den premiumen jeg får er god? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 kjøper dere ein xbox 360 i dag så er det veldig liten sjangs for havari..eg kjøpte min i november i fjor og har ikkje hatt problem..litt frysinger og sånt men det er jo ikkje noke problem sånn sett..skal dere kjøpe x360 tenk heller på spillutvalget og ikkje feilratioen.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg vet at jeg skal kjøpe Xbox, men om jeg skal gi faen i denne såkalte "faren for RROD" og bare satse på at den premiumen jeg får er god? 9544877[/snapback] Tror nok ikke du trenger å være redd for det hvis du som allerede nevnt har maskinen på en åpen og luftig plass. Jeg har hatt min boks i 1.5 år allerede, og aldri hatt et eneste problem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sett deg opp en liste for, og en liste imot at du kjøper det. Dette ville vært min. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For:Halo 3 Bioshock Gears of War Mass Effect Crackdown Lost Planet Forza Motorsport 2 +++ -En overlegen Xbox Live tjeneste -Enkelt og brukevennlig oppsett -Ikke betal for mer enn du har lyst på -Nye konsollene er stillere og har mye mindre sjangs for PROD Mot: -PROD hvis du har tenkt til og sette den ett sted uten luft -Litt støy (men de nye konsollene er bedre på dette) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det ville jeg gjort. Enda så uheldig jeg har vært, er på min tredje nå, så angrer jeg ikke for det, pga så mye morro jeg har hatt med den. Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Takk! Xbox premium bestilt, sammen med en 32 tommer Tatung tv Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvorfor kjøpe Xbox? Fordi du har lyst på en. Da var det ute av verden. Så bestiller du gode spill som Bioshock, Gears of War og Forza 2 og forhåndsbestiller perler som Mass Effect. Så sitter du å koser deg med disse en stund og så ser du på Live Arcade markedet, oppretter en Live gold konto og går online. Og vips, du er bitt av X360 basillen. Jeg for min del ble bitt av basillen da jeg fyrte opp Bioshock for første gang på min nyinvisterte Permium. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Takk! Xbox premium bestilt, sammen med en 32 tommer Tatung tv 9545066[/snapback] Ser man det, klokt valg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Godt valg og mye valuta for pengene her mann Du kommer neppe til å angre. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvorfor ikke kjøpe xbox nå er et bedre spørsmål. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Mine argumenter er Guitar Hero 2 og 3, Halo 3, Bioshock (det bare kræsjer og herjer på PC-en min) og masse andre fete spill. Ikke minst muligheten til å laste ned masse vintage-classics som Castlevania: Symphony of the Night. Pluss det er ti ganger mere komfortabelt å sitte i en sofa med ei stikke enn å sitte stiv i ryggen på en kontorstol med mus/keyboard. Endret 21. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 herrigud ikke vær redd for red rings of death, jeg har hatt xboxen min siden launch og ikke hatt noen problemer, du kan ikke være redd for at osama bin laden skal kræsje i huset ditt, og hvis det gjør det, så får du et nytt, dessuten så er det en uslåelig spillhøst som kommer på xbox 360.... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Grattis med snart ny konsoll og tv, men betyr ikke det at denne er løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå