Oeverby Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Johnny har gått for en Intel maskin uten skjerm/mus/tast/ Maskinen til Johnny: 1x Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz Socket775 1x XFX GeForce 8800GTX 768MB GDDR3 630M 1x MIST, 600W, avtagbare kabler, Rev.3 1x Asus P5K PREMIUM/WIFI-AP Black Pearl 775 1x Mushkin DDR2 4096MB enhanced Memory 1x Cooler Master Mystique 632, Sølv 1x Sunbeam Kald Katode Basic Kit 2x Sunbeam Kald Katode, 30cm, Blå 1x Western Digital Raptor X 150GB S-ATA 1x Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7173 sort Johnny om sitt oppsett: Blue Steel Navnet er valg på grunn av utseende og av ideen bak maskinen. Kjølig og kraftig, akkurat som det blikket maskinen er oppkalt etter.* Jeg vil at maskinen skal være proppfull av kvalitetsdeler fra anerkjente produsenter som lar deg klokke og tweake litt om du ønsker det. Blue Steel vil være rask, jeg har i hvert fall prøvd å gjøre den så rask som mulig for denne prisen. Kabinettet elegant og i aluminium og har gode termiske egenskaper, med 12cm vifter og en ny cpu -kjøler så vil det bli kaldt. Og ikke noe er bedre enn blått lys for å illustrere det. Noen av delene er valgt pga egenerfaring og andre deler er valgt på grunn av forum og andres erfaringer og tanker. Jeg valgte Intel pga denne prosessoren ga mest ”Bang for the Buck” lot quaden ligge for jeg synes det er liten vits i å ha en fremtidsrettet prosessor som ikke gir så mye i dagen spill. Når spillene kommer som virkelig tar i bruk fire kjerner da er denne ”billig quad’en” sikkert litt for treg og nye raskere har kommet til. E6850 er rask og fornuftig priset, da får man råd til gromskjermkort, Mushkin ram og Mist power! Best mulig utstyr på budsjett! Endret 21. september 2007 av Stian_Netshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg