VTW Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Heisann. La inn et spørsmål tidligere om dette spillet, men har fortsatt en haug av spørsmål, så legger dem likegodt i samme post! Kan btw være jeg legger til flere spørsmål senere. Kommer til å nummerere dem slik at hvis du kan svare på spørsmålet så skriver du bare nummeret på spm'et du svarer på! 1. Hva er denne nye muligheten 'password'? 2. Hva brukes det til? 3. Hvordan bruker man fusjon (tenker på å fusjonere 'item', nå)? 4. Hvordan vet jeg hvilke 'item' jeg må fusjonere for å få kule ting? 5. Hvordan får jeg lett tak i Dragonballs? 6. Hvis jeg skal fusjonere to personer under en kamp, må jeg spille med begge personene i samme kamp? 7. Må begge personene være i live? 8. Hvis jeg spiller med 2 eller flere personer i en kamp, kan jeg da skifte mellom personene jeg styrer? Jeg ser at computeren kan gjøre det. 9. Kan man ha flere personer i samme kamp når man spiller multiplayer? 10. Kan man fusjonere Z-items, abbility type? 11. Hvordan gjør man den comboen der man slår fienden, teleporterer seg bort til ham i luften, slå ham på nytt, teleporterer seg og slår ham ned i bakken? 12. Hva er Dragon Homing? 13. Hva er Full Power Smash hit? 14. Hva er Dragon Smash Hit? 15. Hva er Durng Rush? 16. Hvordan gjør man Feint After Image Strike? 17. Hvordan gjør man Step-In Strike Throw? 18. Hva er Ground Slash Hit? 19. Hva er Heavy Finish Hit? 20. Hva er Dash Smash hit? 21. Hva er Kiai Cannon Hit? 22. Hvordan utfører man Hyper Smash? Jeg lader opp til max power mode og trykker L2 + X og triangle? 23. Det samme gjelder Hyper Smash, som jeg heller ikke får til! Lenke til kommentar
VTW Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Been there, done that! Endret 22. september 2007 av VTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå