Gå til innhold

Får jeg pengene tilbake?

Anbefalte innlegg

Det kommer helt ann på om problemet ligger i hardware eller software. Om det er en hardware feil så er utvilsomt Netshop annsvarlig for det, men om dette er pga. software så er det jo pr. def brukerfeil.

Cyrus, vi har allerede utelukket skjermkort og chipset drivere som feil.

godt forslag fra awesom-o. minimal PCI-E kan absolutt lage en sånn situasjon som dette. synd jeg ikek tenke på det selv tidligere. jeg vil nestne holde en knapp på det.

-Stigma

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har maskinen vært på reperasjon. Og det ser ut som om Netshop har ødelagt mer enn de har fikset. Da jeg åpnet pakken, så jeg skjermkortet hang løst inne i PC-en. Og lokket som henger på Antec Performance kabinettet hang løst, og datt av. Får fortsatt lusne 4000 i 3dMark06, og maskinen fryser hele tiden.

Har spart og spart i måneder for å få råd til denne maskinen, og trodde jeg skulle få en bra pc. Men det var ikke tilfelle. Føler meg sinnsykt irritert. Vil ha pengene tilbake nå.... Men det er sikkert for seint, typisk...

Lenke til kommentar
Da jeg åpnet pakken, så jeg skjermkortet hang løst inne i PC-en. Og lokket som henger på Antec Performance kabinettet hang løst, og datt av.

Tipper Posten/befrakteren jeg... ;)

Nå er ikke det noe stort problem, men maskinens reele problem er fremdeles ikke fikset

Lenke til kommentar
Jeg har absolutt ingen anelse på hvorfor PC-en krasjer. Noen som vet hva som kan være problemet? :no:men Netshop burde ha fikset dette når den var inne hos reperasjon, så ja.... :thumbdown:

Du kan sende boxen til meg så tar jeg en titt på den, helt gratis. (portoen tur-retur må du nok betale)

Send pm hvis du vil gjøre det.

Lenke til kommentar

Det høres ut som skjermkortet ikke virker som det skal når du får så lav score i 3D mark, er jo tilsvarende ren CPU-score det der. Har du noen du kan låne et skjermkort av og teste så får du jo kanskje et svar.

Endret av tommyms
Lenke til kommentar
Geil 2GB DDR2 PC6400 800MHz Ultra

Må ha, bare må ha litt mer volt på rammen... ;)

Det tror jeg og. Har du de nyeste skjermkortdriverne?

Uansett, ikke for å være frekk på noen måte, men jeg tror at problemet er en blanding av software og noe mellom skjermen og datastolen ;)

Enkelt og greit, så er det et hav av ting som kan gå galt på en PC, selv hos de mer erfarne brukerne. De aller fleste softwarefeil kan nok fikses med en reinstallasjon av windows. Hvis du ikke kan dette selv, så kan du spørre noen du kjenner om de kan det, eller eventuellt ringe til noen som kan gjøre det for deg, f.eks. lei-en-nerd.no.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Geil 2GB DDR2 PC6400 800MHz Ultra

Må ha, bare må ha litt mer volt på rammen... ;)

Det tror jeg og. Har du de nyeste skjermkortdriverne?

Uansett, ikke for å være frekk på noen måte, men jeg tror at problemet er en blanding av software og noe mellom skjermen og datastolen ;)

Enkelt og greit, så er det et hav av ting som kan gå galt på en PC, selv hos de mer erfarne brukerne. De aller fleste softwarefeil kan nok fikses med en reinstallasjon av windows. Hvis du ikke kan dette selv, så kan du spørre noen du kjenner om de kan det, eller eventuellt ringe til noen som kan gjøre det for deg, f.eks. lei-en-nerd.no.

Hehe, har reinstallert Windows tja la oss si 10 ganger :)

Selvfølgelig har jeg de nyeste skjermkortdriverne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...