hq333 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei jeg har litt problemer med å velge meg en bærbar pc som passer til mine behov.jeg er student og som de fleste studenter kunne lommeboka vært tykkere. så jeg sikter til en pc til maks 6000 kr. dette er mine spesifiserte krav: 2GB minne DVD-brenner (må kunne brenne DVD-RW) Skjermen må ikke være mindre enn 15,4" Tastaturet bør aller helst være av svart farge dersom dere kommer på noen PC-er, så vennligst ikke henvis til PC-er som selges fra internettbutikker.det må være butikker som elkjøp,lefdal,siba etc på forhånd takk! Lenke til kommentar
coban Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Heijeg har litt problemer med å velge meg en bærbar pc som passer til mine behov.jeg er student og som de fleste studenter kunne lommeboka vært tykkere. så jeg sikter til en pc til maks 6000 kr. dette er mine spesifiserte krav: 2GB minne DVD-brenner (må kunne brenne DVD-RW) Skjermen må ikke være mindre enn 15,4" Tastaturet bør aller helst være av svart farge dersom dere kommer på noen PC-er, så vennligst ikke henvis til PC-er som selges fra internettbutikker.det må være butikker som elkjøp,lefdal,siba etc på forhånd takk! 9544517[/snapback] COMPAQ PRESARIO V6502 Denne oppfyller alle kravene dine bortsett fra pris:-) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Denne er 500kr over ditt budsjett, med 17,0", 2gb RAM og kan garantert brenne DVD-RW selv om det ikke står i produktbeskrivelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå