Flamme73 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hey jeg har ikke 100% peiling med skjermkort og sånne ting med oppdatering og sånt. Ossen får jeg oppgradert dette skjermkortet og hvor får jeg gjort det: Video Card: VIA/S3G UniChrome Pro IGP Vet at dette ikke er rare skjermkortet til og spille med. Det er ikke først og fremst RAMen jeg sliter med(har 64mb) De fleste spillene jeg sliter med tar jo bare det men det er andre ting sånn som HW transformers and lighting og Pixel/Vertex shader som er problemet. Angrer litt på at jeg ikke spurte om skjermkortet da jeg fikk den. Har jo spill som er fra 2002-2005 som jeg ikke for kjørt fordi jeg ikke har HW forexsempel. Er ikke Pixel/vertex shader som er viktist og jeg har jo en BÆRBAR LAPTOP så jeg får ikke byttet skjermkort heller Er det noen mulighet for og få oppgradert skjermkortet mitt så jeg i alle fall får spilt noen flere spill på PC-en? %Takker for raskt svar :!: Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mener du oppdatere driverne? Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Mener du oppdatere driverne? 9544637[/snapback] Sikkert, vil det hjelpe på skjrmkortet og hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Mener du oppdatere driverne? 9544637[/snapback] Sikkert, vil det hjelpe på skjrmkortet og hva jeg kan gjøre? 9544901[/snapback] Trenger hjelp plz, svar litt kjapt Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvis det er en bærbar, er det nok ikke mulig å oppgradere skjermkortet. Å oppdatere drivere kan hjelpe litt, men tviler på at du får spilt noe særlig mer dessverre. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Grunnen til at ingen nevner hardware transfer & lighting nå om dagen er at dette er integrert i alle skjermkort. Tror nok du får la være å spille på denne maskinen. Hardware er hardware, og kan ikke oppgraderes gratis... (med mindre man får noe av en kompis). Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Hvis det er en bærbar, er det nok ikke mulig å oppgradere skjermkortet. Å oppdatere drivere kan hjelpe litt, men tviler på at du får spilt noe særlig mer dessverre. 9592359[/snapback] Vel hvor får jeg oppgradert dette skjermkortet som verken er ATI eller NVIDIA Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvis det er en bærbar, er det nok ikke mulig å oppgradere skjermkortet. Å oppdatere drivere kan hjelpe litt, men tviler på at du får spilt noe særlig mer dessverre. 9592359[/snapback] Vel hvor får jeg oppgradert dette skjermkortet som verken er ATI eller NVIDIA 9594048[/snapback] Det går ikke. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Vel hvor får jeg oppgradert dette skjermkortet som verken er ATI eller NVIDIA <{POST_SNAPBACK}> Det går ikke. Sorry mente og oppdatere driverne til dette interigerte skjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå