Oeverby Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Heisann folkens. Alle skjønner sikkert hva som skal foregå i denne delen av forumet. Jeg vil nå fortløpende utover kvelden legge ut de 10 maskinene som har blitt plukket ut. Disse er valgt ut av hw.no og netshop.no Jeg vil oppfordre alle til å vente med å stemme til jeg har fått lagt ut alle maskinene, så dere får målt de opp mot hverrandre først. Jeg vil legge ut 10 tråder her, med en "poll" i hver tråd. Der vil jeg dere skal gi hver enkelt maskin terningkast fra 1 til 6. Dette innlegget vil bli forandret så snart alle maskinene er oppe, med litt mer generell info. Enn så lenge, ha en fin kveld. Mvh Stian - NetShop leif fikset - Moderator Endret 21. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvor lenge kan man stemme? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Vi vil se ann, mest sannynlig midt i neste uke. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Da vil det være de med høyest snittkarakter som går videre? Er det den som får høyest snittkarater her som vinner til slutt, eller vil det også bli avstemning på the Experience? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 De 3 maskinene med høyest score går videre til "finalen" på the experience. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvordan regnes scoren ut? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Et terningskast teller som et poeng. Gir du en maskin terningkast 1, gir du ett poeng. Gir du terningskast 6, gir du seks poeng. Mener du en maskin ikke fortjeler poeng, stemmer du ikke på denne men på de andre. De tre maskinene med høyest score går da videre til finalen på The eXperience. Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Et terningskast teller som et poeng. Gir du en maskin terningkast 1, gir du ett poeng. Gir du terningskast 6, gir du seks poeng. Mener du en maskin ikke fortjeler poeng, stemmer du ikke på denne men på de andre. De tre maskinene med høyest score går da videre til finalen på The eXperience. 9551039[/snapback] burde ha vært gjennomsnitt, da har det noe å si hvor mange som har stemt også. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ser ut som det er mange som prøver å sanke stemme her, og har aliert seg med andre folk om å stemme "1" på alle utenom sine egne forslag Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ser ut som det er mange som prøver å sanke stemme her, og har aliert seg med andre folk om å stemme "1" på alle utenom sine egne forslag 9554540[/snapback] Det beste hadde jo selvfølgelig vært om de ikke stemte på noen av de andre forslagene, men kanskje man ikke bør fortelle dem det. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Ser ut som det er mange som prøver å sanke stemme her, og har aliert seg med andre folk om å stemme "1" på alle utenom sine egne forslag 9554540[/snapback] Det beste hadde jo selvfølgelig vært om de ikke stemte på noen av de andre forslagene, men kanskje man ikke bør fortelle dem det. 9554771[/snapback] Jeg så også sterke tendenser til dette i går, f.eks fikk mitt forslag kansje 20 stemmer i går, 90% av disse var enere og ingen i mellomsjiktet 2/3/4. Slik var det på de fleste forslagene, men jeg regnet med at dette ville bare florere i starten, og nå som avstemningen har blitt publisert, ser jeg at stemmmene er mer spredd utover tallrekken. Endret 23. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 På denne tråden kan dere si hva dere syntes om semifinalistenes oppsett og komme med deres forslag (evt kommenter hva som gjør ditt forslag bedre) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=835518 Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bare meg som svaner en komentartråd til hvert oppsett. Da hadde personen som kom med forslaget hatt større muligheter til å si hvorfor han valgte disse komponentene mer utfyldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg