ashwa Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) jeg kan ikke se musepekeren min og jeg har store problemer med å velge en screenresolution... sitter på nyeste geforce beta drivere til gf8800 og vista64 bit vet ikke helt hva det skyldes... men jeg kan navigere menyene osv men ser bare ikke noe musepeker Men nå har jeg ihvetfatt fått det til å stabilisere seg med tanke på oppløsing.. 1620x1050 gjorde visst susen, men jeg ser enda ikke musepeker i menyer osv... Endret 22. september 2007 av ashwa Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg legger til et svar her så jeg har det i mine innlegg. Min musepeker blinker når jeg rører på den, på den måten ser jeg hvor jeg kan klikke. Skal undersøke litt og komme tilbake om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Må bare klage på emnetittelen, slik du har skrevet nå så står det at du ikke har noen problemer med musen og skjermen i TF2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå