gamerman Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei Jeg er inne på ps3 store nå men finner den ikke, har hørt noe om US store, hva er det for noe? Hvor må jeg gå da ? Vær så snill å hjelp Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 opprett ny bruker til din PS3, så går du på online registreringen for PSStore, og der velger du USA, med en amerikansk adresse og greier (feks google et hotel eller noe i USA). Så kommer du inn på USPSStore, alle spill som installeres på PS3 kan brukes av alle brukerne. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 opprett ny bruker til din PS3, så går du på online registreringen for PSStore, og der velger du USA, med en amerikansk adresse og greier (feks google et hotel eller noe i USA). Så kommer du inn på USPSStore, alle spill som installeres på PS3 kan brukes av alle brukerne. 9544450[/snapback] Takk, smart du! Skal gjøre det nå etterpå, så en hau med demoer på nettet som jeg fikk lyst på. også når jeg logget på ps3en så var det bare drit jo xD Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 HardBoiled var faktisk ok, prøvde og en "Mobile Suit Gundam" demo, den var ikke fult så bra, men morro... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 HardBoiled var faktisk ok, prøvde og en "Mobile Suit Gundam" demo, den var ikke fult så bra, men morro... 9544547[/snapback] HardBoiled? Filmen? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) oops, tenkte på spillet som han har laget som er direkte oppfølger til filmen, StrangleHold. nice cath...litt små sliten på jobben... Så HardBoiled forrige uke Endret 21. september 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så kommer du inn på USPSStore, alle spill som installeres på PS3 kan brukes av alle brukerne. 9544450[/snapback] Dette gjelder bare de fleste spill. Warhawk for eksempel kan kunne spilles på den kontoen det ble kjøpt fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå