Core2Dude Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg installerte Compiz Fusion på min Ubuntu fiesty fawn ved å følge denne linken. Alt gikk strøkent og fint uten errors (ihvertfall etter det jeg registrerte). Til slutt startet jeg Compiz Fusion icon og det gikk også helt feilfritt. Mange plugins som Kuben, wobbling windows, windows-swhitcher og masse mer virket helt fint. Det som gjenstod nå var å konfigurere effektene etter mine ønsker i CompizConfig Settings Manager, men (det er her problemet er) det ville ikke starte opp! jeg prøvde mange ganger men nei, ingenting kom opp. Alt det andre (som f.eks emerald) funket helt perfekt etter installasjonen. Noen som vet hva problemet er? er det mulig å installere CompizConfig Settings Manager for seg selv? uten å reinstallere alt? Den er jo ganske viktig for å ha det morro med compiz fusion... mvh C2D_dude Endret 22. september 2007 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 PROBLEMET ER LØST! jeg måtte bare installere ccsm på nytt ved å skrive følgende: cd ~/compiz/ccsm make sudo make install Ellers takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hvorfor kompilerer du CompizFusion?? Du vet at pakkene fins i pakkesystemet? Det er garantert mye enklere, pluss at får med oppdateringer o.l. automatisk! Endret 22. september 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå