chiefo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 PES 2008 lett. Det trenger ikke forklares, for de som ikke forstår det fortjener ikke å få forklaringen heller Men FIFA har komt seg siden sist jeg prøvde det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fifa har definitivt bedre grafikk og bedre animasjoner. Bortsett ifra publikum. I PES så publikum rett og slett ekte ut, hvertfall om de var ut av fokus i feiringene. Tror PES har byttet litt roller i det siste året. FIFA har blitt det realistiske spillet mens PES har fått litt mer arkadepreg over seg. PES-demoen var veldig underholdende. Ingen tvil om det. Jeg må teste fullversjonen av FIFA08 før jeg kan gi min dom. Men om FIFA08 ikke tilfredsstiller mine behov, er det liten tvil om hvilket spill jeg skal kjøpe. 9546791[/snapback] At FIFA er blitt mer realistisk er jeg 100% uenig i, jeg opplever at det er det samme mølet i forhold til å score samme fantastiske mål gang på gang på gang. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) rb, lb, rt, lt? 9583735[/snapback] RB, LB og LT Er utrolig vanskelig å mestre! Edit: Må trykkes inn samtidig. Endret 26. september 2007 av JulianR Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Takker, må prøve nå. Tipper det blir en del gule kort. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Litt ot men: Var det på 2000 du kunne velge å skru ballen til høgre eller venstre etter skudd (snakker ikkje om dødball) ? Det var isåfall genialt, gjaldt vel pasninger og. Genialt å skru ballen inn i bakrommet f.eks. 9547216[/snapback] Det var i Fifa 2001 det. Gode minner Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Vanligvis har jeg hele tiden vært på PES sin side, men i år likte jeg FIFA bedre. Good job EA sier jeg bare Edit: OOoh, filming. Hvilket spill var det som hadde det? Endret 30. september 2007 av -Lund- Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 This is football 2003 hadde filming;) Lenke til kommentar
maradona Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Pro Evo 08 har også filming. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 EA skulle ha gitt ut en samlepakke med alle FIFA spillene frem til 07 inkludert soundtracks. Tror det hadde slått an. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har spilt demoen til PES i ein stund no og er sjukt imponert. Har alltid vore FIFA fan før eg kjøpe PES6 i fjor, og i år.. denne demoen var jo heilt sjukt bra! Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Litt ot men: Var det på 2000 du kunne velge å skru ballen til høgre eller venstre etter skudd (snakker ikkje om dødball) ? Det var isåfall genialt, gjaldt vel pasninger og. Genialt å skru ballen inn i bakrommet f.eks.9547216[/snapback] Det var i Fifa 2001 det. Gode minner 9604787[/snapback] var sånn på 2002 også Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skulle det ikke gå ann å dra spillere i trøya på PES ? Lenke til kommentar
J_o_e_y Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Som gammel PES fan må jeg si at jeg for en gangs skyld er positivt overrasket over EA games. Årets utgave er, etter min mening for første gang klart bedre enn PES, og selv om dette irriterer meg grenseløst innser jeg at Fifa (08) er årets klare vinner. Trøsten er at dette betyr et nytt spill ute av denne verden, og at jeg har mange gode timer foran meg med kompisene, enten det blir local play eller over eteren. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Som gammel PES fan må jeg si at jeg for en gangs skyld er positivt overrasket over EA games. Årets utgave er, etter min mening for første gang klart bedre enn PES, og selv om dette irriterer meg grenseløst innser jeg at Fifa (08) er årets klare vinner. Trøsten er at dette betyr et nytt spill ute av denne verden, og at jeg har mange gode timer foran meg med kompisene, enten det blir local play eller over eteren. 9617517[/snapback] Akkurat slik jeg føler det Hadde tro på PES og innbilte meg at det var bedre før jeg spilte, men gjett om jeg snudde mening Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 så denne videoen av pes 08 demo: Hva er det keeper holder på med på argentinas to mål? Og hva tenker de to forsvarene til Brazil på når begge markerer samme mann? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 rb, lb, rt, lt? 9583735[/snapback] RB, LB og LT Er utrolig vanskelig å mestre! Edit: Må trykkes inn samtidig. 9583929[/snapback] Får det ikke til jeg.. hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå