misvisning Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Min Wii har begynt å bråke veldig fra disc-driven, noen andre som opplever det samme? Konstant bråk når jeg spiller, ikke i Wii-menyen. Det begynte etter jeg fikk Mario Strikers Charged, men ulyden kommer også når jeg spiller Sports nå - men kanskje ikke i like stor grad. Utrolig irriterende og høy lyd. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Min Wii har begynt å bråke veldig fra disc-driven, noen andre som opplever det samme? Konstant bråk når jeg spiller, ikke i Wii-menyen. Det begynte etter jeg fikk Mario Strikers Charged, men ulyden kommer også når jeg spiller Sports nå - men kanskje ikke i like stor grad. Utrolig irriterende og høy lyd. 9544308[/snapback] Wii er i grunn en utrolig stille maskin så det virker ihvertfall for meg som at noe er galt. Ville hørt med butikken der du kjøpte den, eller eventuelt Bergsala. Lenke til kommentar
misvisning Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Svarer meg selv. Ulyden er også i menyen, for tydeligvis spinner discen også der, og like ille med Sports som med Strikers. Om jeg går til "Internet" eller "Mii Channel" eller så, så forsvinner lyden for discen spinner ikke. Blir ikke forskjell om jeg har Wii'en horisontalt eller vertikalt. Får ta en tur til butikken ja :-\ Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Min Wii har også begynt å bråke mer enn den gjorde i begynnelsen. Under spilling kan jeg oftere høre at den laster fra DVD-en nå, hvor jeg før følte at den var meget stille. Den lager også ofte en veldig høy snurrelyd, men det er bare støtvis, og kan minne om lyden xbox 360 lager hvis du har i en dvd som snurrer, og du da trykker på xbox knappen og trykker y for å returnere til hovedmenyen. da får du en slags skrapelyd, og dette er lyden jeg føler Wii lager i oppstarten. Det virker som denne lyden finnes hos alle jeg kjenner med Wii, så enten det er en oppdatering som har gjort det, eller så ser jeg ingen grunn til at mange har begynt å få mer lyd fra sin Wii. Har også merket at den lille sniken lager ganske mye varme. Har Xbox 360 og Wii i samme skap, og jeg hadde skapet lukket når jeg spilte Wii, noe som førte til et veldig varmt skap når jeg åpnet, og både wii og xbox 360 var blitt veldig varme. Nå er skapet veldig tett med bare et stort hull på baksiden da. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Helt stille her, akkurat slik som da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Litt susing/during skal det være når det er aktiv cd i maskinen, da viften slår seg på. Ustabilt underlag kan dog øke lyden noe. Tiden med 100% stille maskiner er over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå