Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei... En vits skal egentlig ikke forklares, men.. JesusAlen er en måleenhet (på liksom... Alen er en faktisk måleenhet) Så hvor stor er en JesusAlen? Jo, den er så stor Jerusalem er. (for de som er litt kjent i bibelen så blir det nye Jerusalem målt til tolv tusen stadier i høyde, lengde og bredde (vi vet ikke lengden på staven som ble brukt.) så da må det være et volum mål.) Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Gaffelag? :!: <{POST_SNAPBACK}> Gaffeleg i hvertfall (legg merke til nest siste bokstaven i ditt forslag. Ikke nubbetjangs på at det kan bli no a der nei) Men kan noen svare på hvorfor ordlista har lagret ordet "Harmitjagengykuliveimu"? Go-go-go T9 Jeg klarte å lage: Harmitjagengykuliveimuvugid" Lenke til kommentar
buzzman Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 prøv å skrive: "jeg er edru og kjører i dag" uten å se på display Ps. bruker NOKIA. Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) innlegg fjernet Endret 1. april 2009 av R3tard Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 prøv å skrive: "jeg er edru og kjører i dag" uten å se på display Ps. bruker NOKIA. Jeg er dest og kjøper idag? Btw brukte sony ble "jeg er fest og kjøper i dag" på min sony:P Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 prøv å skrive: "jeg er edru og kjører i dag" uten å se på display Ps. bruker NOKIA. Hvorfor skal vi ikke se på display? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Skriv "nadia i fluktstol" i T9 uten å endre ordene. da får du: (Hvis du ikke fikk det til, se her!) Mafia i fluktrunk Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvordan utfører man et fluktrunk? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvordan utfører man et fluktrunk? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Skriv OK. Mobilen skriver ØL. NOKIAen min skal visstnok lære av de ordene jeg bruker mest. Jeg skriver OK hele tiden, men det blir alltid ØL, selv om jeg aldri skriver om ØL i SMS. Tegneserien Nemi hadde en stripe om dette fenomenet. Hun tok ØL som et tegn på at det var på tide å drekke. Endret 7. mars 2008 av Gurin Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Den tråden det stod i, har jeg lest, husker ikke hvor though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå