Dernel Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Lengste jeg fikk til på SE: Dekniaghlllllklllosuttabadsaæaff Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg må si at jeg aldri har ledd så mye Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Skrev 'Napoli', fikk Marokh. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Et av de bedre her inne. Har ledd en del av denne. Prøvde en del av ordene også, er det noen som har flere? Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skriv Fest kode råd... Er det ikke det som er en regel da? Du skal ikke drikke i en synagoge... Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 To bokstaver for mye. Fikk Hoe natt, hullet mitt skjønte ikke helt morroa med det.... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I lol'd Lo enda hardere i orginaltråden da Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk Hoe natt, hullet mitt skjønte ikke helt morroa med det.... skjønte det nå Hoe er amerikansk slang for hore da blir det og hullet mitt slang for vagina. Hore n att, vaginaen min. som kan forstås som En god hore natt med hullet mitt. Likevel it doesnt make sence nope jeg skjønte det ikke Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Fikk Hoe natt, hullet mitt skjønte ikke helt morroa med det.... Hullet ditt skjønte ikke helt morroa med "Hoe natt"? Et nytt gullkorn! Endret 13. januar 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ja sånt skjer en tegnsettings feil og det blir et gullkorn Bare qoute det for min skyld Jeg mener det jeg skjønte ikke "Hoe natt, hullet mitt." Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fikk Hoe natt, hullet mitt skjønte ikke helt morroa med det.... Hullet ditt skjønte ikke helt morroa med "Hoe natt"? Et nytt gullkorn! Hehe... Jeg ler meg skrukkete :!: Noen som har flere mobilgullkorn? Finnes det en annen tråd med dette (som noen antydet) ? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva er så morsomt med "kneipen på loffen" da? <{POST_SNAPBACK}> Skriv det med T9-ordboken på mobilen, men uten å endre til de riktige ordene. Altså, trykk 56347360720563336. Merk at dette kanskje ikke virker om ordboken din automatisk endrer hvilket ord som kommer først basert på hva du har skrevet før. haha tror jeg skal lage posten din om til en gullkornstråd... du har faktisk tatt jobben med å skrive inn tallene... hahahaha.... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Når vi først er inne på jødiske misforståelser så får jeg komme med denne: Hvor stor er den himmelske måleenhet, JesusAlen? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 maxi på loffen er jo en slager:) bare prøv å skriv det med t9 uten å rette feilene Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vær så snill å lese hele tråden...... Er jo nevnt flust av ganger Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når vi først er inne på jødiske misforståelser så får jeg komme med denne:Hvor stor er den himmelske måleenhet, JesusAlen? Tidenes vits dette Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når vi først er inne på jødiske misforståelser så får jeg komme med denne:Hvor stor er den himmelske måleenhet, JesusAlen? ... skjønte den ikke Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jerusalem.... Såpass fikk vi vel med oss, men det er jo ikke en måleenhet engang så det ble liksom litt... hm EDIT: Å ventventvent. Kommer "jesusalen" frem på T9 når du skriver "Jerusalem"? Endret 6. februar 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå