Stian89 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Skal du ned i vekt, må du forbrenne mer enn du tar inn, ja. Hvor gammel er du? Hvor mye veier du? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 17 97 174 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=32327.0 http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=1086.0 http://www.treningsforum.no/forum/index.php?board=35.0 http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=27818.0 http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=2390.0 Rot litt rundt. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Godteri = nøtter, frukt og annet snadder. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Man trenger ikke vær så jævla seriøs i begynnelsen når man nettop har startet å trene! Det eneste det fører til er at folk sprekker, og ikke ser gleden i det. Spis godteri du, men pass på mengdene. Du kan også fint erstatte godteri med f.eks. tørkede aprikoser. Billig, godt, stiller søtbehovet ditt, og du orker ikke så mye av det i gangen. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Spis 5 balanserte måltider per dag. Da vil du få økt forbrenning (selv om noen mener at det bare er bull). Dessuten ser jeg ingen grunn til å vente med styrke. Hvis du vil ned å vekt er styrketrening en ypperlig måte. Jo mer muskler du har jo mer fett vil du forbrenne. To tips: 1. Ikke gå på en smell og spis så lite som mulig, det funker ikke og kroppen vil gå i sparemodus. 2. Ikke tenk så veldig hardt på kosthold og slikt i starten, du vil bare kjapt miste motivasjonen. Ta det steg for steg, gjør rutiner ut av det. Og sakte men sikkert vil du etterhvert få en slik livsstil at du faktisk klarer å holde deg til sunne matvarer mesteparten av uka. Begynner man rett på en knallhard diett mister man somregel motivasjonen og gir opp. Husk at du skal holde på med dette resten av livet, og derfor er det viktig og velge en vei du kan leve med. Endret 22. september 2007 av discostu Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Man trenger ikke vær så jævla seriøs i begynnelsen når man nettop har startet å trene! Det eneste det fører til er at folk sprekker, og ikke ser gleden i det. Spis godteri du, men pass på mengdene. Du kan også fint erstatte godteri med f.eks. tørkede aprikoser. Billig, godt, stiller søtbehovet ditt, og du orker ikke så mye av det i gangen. 9546442[/snapback] Det kommer helt ann på. Hvis du er motivert nok, bør du presse som f.... før motivasjonen gir seg ;-) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 For å prøve å spise sunt, begynner man med å finne sunnere alternativer. Har du lyst på burger, ikke kjøp på esso'n, men ta heller og mekk deg en hjemme av karbonadedeig, med masse salat og poteter delt i båter som stekes i ovnen. Vil du ha pizza, ikke kjøp en grandis, men heller en ferdiglaget deig, og less på med kjøtt og grønsaker (ta halvparten av osten du plaier å å ha på). I stedet for vanlig 350gr's pose potetgull, velg en liten pose, eller superchips. Vil du ha dip, kjøp gulrøtter i stedet. Man må begynne i det små og prøve å tenke kreativt og alternativt Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har lest litt om denne gerilja kardio greiene, testa det ut. Jeg tror... jeg aldri har blitt så sliten i hele mitt liv! Jeg klarte ikke en gang å fullføre det skikkelig, ble helt ferdig. Så jeg skal drive med vær dag tenkte jeg. Men... noen som har noen formening om den treningsformen for å gå ned? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 GK skal vist være jævlig bra, har prøvd det litt selv og kjører det engang iblant, men det er jo rent helvete så jeg sverger heller til 30-50 min rask gange før frokost Jævlig godt tips, er du glad i dipp? Bytt ut rømme med mager kesam. Genialt, smaker akuratt det samme, men kun 1,5% fett (rømme har 20%) Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Og hvis du er avhenig av brus: drikk sukkerfri brus, og senere går du kanskje over til vann med smak. Slik gjorde jeg hvertfall etter at jeg sluttet å drikke sukkerholdig brus regelmessig. Jeg skjønner godt at for en person som spiser mye godteri og usunn mat og drikke er det vanskelig å bli kvitt denne uvanen over natten. Dette tar tid! Ta det gradvis, begynn å spise litt og litt mindre usunn mat for hver dag. Da vil du forhåpentligvis bli kvitt uvanene dine, og kostholdet + muskeloppbygningen vil forbedres. Dette betyr ikke at du må gi opp godteriinntaket ditt helt, men at du forsøker å begrense det til det minimale. Et godt tips som er gitt her, er å sette av en spisedag i uken til litt godteri og usunn mat. Endret 25. september 2007 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå