Sagacious Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 www.overklokking.no kl 11:35, 21jan 03 Fin ikke sant Sorry at det er så stort bilde... 130k Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ser ut som css, husker jeg kom inn på hw.no en gang og all teksta stod 45 graders vinkel. jeg kunne markere teksta og slik men var litt rart lese Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Etter min mening tror jeg det er MySQL som fucker opp men jeg er ikke en guru... :oops: Lenke til kommentar
chma Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 "]Etter min mening tror jeg det er MySQL som fucker opp men jeg er ikke en guru... :oops: css er det ikke, det står jo php og mysql da... Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/overklokking/www/polls/db/include/class_mysql.php on line 31 Warning: MySQL Connection Failed: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/overklokking/www/polls/db/include/class_mysql.php on line 31 Connection Error -------------------------------------------------------------------------------- MySQL Error : Connection Error Error Number: 1135 Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug Date : Tue, January 21, 2003 11:47:38 IP : 80.202.87.147 Browser : Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.0.3705) Referer : PHP Version : 4.1.2 OS : Linux Server : Apache/1.3.26 (Unix) Debian GNU/Linux PHP/4.1.2 Server Name : www.overklokking.no Script Name : /index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå