Gå til innhold

SP 1 XP, Nødvendig for å få god ytelse?

fiskekongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eeeeeh, du bør installere sp1... og det vil hjelpe med hensyn til vanlig bruk ihvertfall, spilling og slikt trur jeg ikke det har så mye å si... Du må bytte product key, finnes vel ett dusin forskjellige prg der ute som gjør dette for deg... Alternativ 2 er å legge xp inn på nytt med ny prod key...

Lenke til kommentar

Tror heller ikke man får så mange ekstra 3DMarker. SP står jo for service pack da - logisk nok så er det en del bugs og sikkerhetshull som blir fikset. Burde i teorien bli mer stabilt i alle fall. Selv har jeg ikke akkurat lagt merke til noen forskjell, men.. :roll:

Legger jo heller ikke merke til forskjellen mellom skjermkortdriver 40.72 og 41.09, men må jo ha det nyeste! :woot:

Vil det heller lønne seg å ha win 98 på maskina?

Jeg har aldri fått så mange blåskjermer som da vi kjørte Win98. Med WinXP skjer dette bare ved ekstrem overklokking!

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til å ha SP1.

Jeg har hatt den en stund nå, og kommer til å kjøre uten når jeg reinstallerer.

Jeg har kun merket negative sider.

Skins funker ikke skikkelig (add-remove programs funker ikke alltid - vet hvordan det fikses, men det er stress å gjøre det med alle skinnene)

De har f.eks fjernet et video codec, nå må vi betale for det!! Indeo eller hva det var.

Er noen par ting til, men kom ikke på alle nå.

Konklusjon: XP fungerer utmerket uten SP1.

Lenke til kommentar

Skriv "win xp sp1" under software på kazaa. Finn et prog. som det står noe om å bytte bruker ID eller noe slik. Når denne er lastet ned og pakket ut må du lese .txt filene nøye så du finner ut hvordan du skal bytte ID. Voilà, nå er det bare å gå inn på Windows update og laste ned SP1 fila.

Har ikke lagt merke til om den har noen betydning for maskinen, Kanskje :shrug:

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar

sp1 børr vel ha noe og si.. dem har jo fått retta opp en del ting osv..

Xp i seg selv er jo ikke stabilt. Det er bare bug og drit med det.

Skal være så brukervennligt at det blir vanskeligt.

Liker mye bedre windows2000.

:woot:

Lenke til kommentar
"]Skriv "win xp sp1" under software på kazaa. Finn et prog. som det står noe om å bytte bruker ID eller noe slik. Når denne er lastet ned og pakket ut må du lese .txt filene nøye så du finner ut hvordan du skal bytte ID. Voilà, nå er det bare å gå inn på Windows update og laste ned SP1 fila.

Har ikke lagt merke til om den har noen betydning for maskinen, Kanskje :shrug:

Lykke til :wink:

Pass dere så moddissene ikke kommer og spiser dere til frokost...

Lenke til kommentar

Gå inn på www.tweaktown.com og søk på "Service Pack 1". Da finner du en guide for hvordan du endrer ditt lisensnummer.

Denne siden har så og si ligget oppe siden Service Pack 1 kom ut. Merkelig at Microsoft ennå ikke har foretatt seg noe der..... :roll:

Mvh.

Trond Jacobsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...