appelsinbrus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jess, har fått henda på en brukandes laptop her nå, men den mangler lader. Packard Bell Easynote. 19 volt må det være. Noen som tilfeldigvis har noe liggende? Folk fra Stavanger eller området rundt? Mulig at denne posten ikke hører hjemme under dette forumet, men jeg la den nå her likevel.. Var ikke sikker på hvor ellers jeg skulle legge den.. Endret 21. september 2007 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 De skal vel ha unversalladder på elkjøp o.l. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Koster så himla mye, gidder ikke legge ut 500 for en lader til ei maskin som er 2 år gammel.. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det koster faktisk opp til 1400 kr for orginal ladder til forskjellige maskiner. Sjekket det opp for ca 4 månder siden. Derfor tenkte jeg at jeg skulle anbefale universalladder Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Heheh damn... Jaja takk for tipset. Får vel vurdere det på nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå