Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Mr. Olsen: RYP kan selvfølgelig tilpasses slik du selv ønsker, så du kan godt ta trening på Tirsdag, torsdag og lørdag, eller eksempelvis Tirsdag, fredag, søndag. 9632304[/snapback] Hva sikter du til? Selfølgelig kan jeg det, hvorfor skulle jeg ikke? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Bare at RYP er veldig fleksibelt. (en kan bli missledet til å tro noe annet da ved bruk av kalkulatoren får ut at på mandag, onsdag og fredag skal en trene.) Endret 4. oktober 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare at RYP er veldig fleksibelt. (en kan bli missledet til å tro noe annet da ved bruk av kalkulatoren får ut at på mandag, onsdag og fredag skal en trene.) 9632811[/snapback] Hvilke dager jeg trener har ikke noe å si, så lenge mellomrommet mellom de er like. Nettopp kommet hjem fra 30 min med styrke nå... Trengte ikke mer med det opplegget fra RYP. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sa ikke du nettopp at du måtte trene på tirsdag?..... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Sa ikke du nettopp at du måtte trene på tirsdag?..... 9634602[/snapback] Jo, men, ååååh!.... Gløm det... Tror du tenker på noe annet en meg... Sikkert bare en misforståels... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tirsdager er en dag jeg MÅ trene vekter, og treningen legges opp ut i fra tirsdag... 9632010[/snapback] Sa ikke du nettopp at du måtte trene på tirsdag?..... 9634602[/snapback] Jo, men, ååååh!.... Gløm det... Tror du tenker på noe annet en meg... Sikkert bare en misforståels... 9634699[/snapback] Næææh, tror han tenker ganske konkret på det du skreiv for to poster siden. Det var visst VELDIG viktig å trene på tirsdager. All treningen skal jo legges opp ut i fra tirsdag ... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Du forstår ikke heller.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du forstår ikke heller.... 9636839[/snapback] Jeg forstår det du skreiv i den posten om at treninga legges opp ut i fra tirsdagen, jo. Men jeg forstår sikkert ikke det du sitter og tenker for deg selv og ikke skriver. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Dropp sarkasmen... Jeg syns han prøvde å fortelle meg at selv om kalkulatoren brukte man ons fre, så spilte det ingen rolle om jeg brukte tir tors lør, som om jeg var stokke dum. Så prøvde jeg å forklare det, men han misforsto hva jeg sa, og trodde at jeg sa at jeg ikke trengte å trene på tirsdag, men jeg mente "at man" generelt sett kan trene når man vil, så lenge mellomrommene er like... han trodde jeg snakket om meg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Dropp sarkasmen... Jeg syns han prøvde å fortelle meg at selv om kalkulatoren brukte man ons fre, så spilte det ingen rolle om jeg brukte tir tors lør, som om jeg var stokke dum. Så prøvde jeg å forklare det, men han misforsto hva jeg sa, og trodde at jeg sa at jeg ikke trengte å trene på tirsdag, men jeg mente "at man" generelt sett kan trene når man vil, så lenge mellomrommene er like... han trodde jeg snakket om meg selv. 9636970[/snapback] Skriv det du mener, da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg gjorde det, ble bare misforstått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå