Gå til innhold

Forslag til småpremier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
minstepremien MÅ være en diskett  :dribble:

9545373[/snapback]

 

Det var GENIALT!! :dribble:

9546242[/snapback]

 

Må nesten være enig der ;) Sistepremien (verdi 50 kr.. ) her må du få tak i en gammel, merk GAMMEL vifte som bråker noe sinnsykt 60/80mm :tease:

9548067[/snapback]

Haha... jeg vant ei vifte en gang i en jalla-compo... Kunne velge mellom ei vifte og noen cd-r plater. Har noen hundre cd-r plater, så tok vifta. Sabla som den bråkte (men den leverer luft da... som en mini-delta :p)

 

Men smådeler... nettverkskabel, vifte (riv ut ei fra en gammel pc, børst litt støv og god som ny ;p), thumbscrews, brenneplater, en billig minnepenn...

Lenke til kommentar
minstepremien MÅ være en diskett  :dribble:

9545373[/snapback]

 

Det var GENIALT!! :dribble:

9546242[/snapback]

 

Må nesten være enig der ;) Sistepremien (verdi 50 kr.. ) her må du få tak i en gammel, merk GAMMEL vifte som bråker noe sinnsykt 60/80mm :tease:

9548067[/snapback]

Haha... jeg vant ei vifte en gang i en jalla-compo... Kunne velge mellom ei vifte og noen cd-r plater. Har noen hundre cd-r plater, så tok vifta. Sabla som den bråkte (men den leverer luft da... som en mini-delta :p)

 

Men smådeler... nettverkskabel, vifte (riv ut ei fra en gammel pc, børst litt støv og god som ny ;p), thumbscrews, brenneplater, en billig minnepenn...

9620960[/snapback]

 

GUD som heg lo når jeg leste denna :D :!:

Hva med en gammel mus med kule, altså ikke laser?

Headset fra BILTEMA? Kjøp en grandis til vinner'n ;)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...