brucelee.will Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 skal flytte til oslo, og må endre adressen, så jeg kan få brevene mine osv der jeg bor nå, noe som kan hjelpe Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 kan man ikke endre den i folkeregisteret, og hvordan gjør man det vis det går an Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 https://www.altinn.no/ega/Login/Login2Pin.a...rFormNumber=993 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg ville sendt en mail til posten, evt. dratt innom postkontoret og fylt ut en flyttemelding. Om du melder adresseforandring til folkeregisteret så vil posten fortsatt komme til din gamle adresse. Dette fordi Posten Norge AS har sitt eget register de bruker og ikke folkeregisteret. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg hentet papirer på posten når jeg flyttet for en mnd siden. Det var omadressering og reg i folkeregisteret på samme sjema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå