IT-mann Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg fikk ikke farger på tv-en min da jeg kobla til en s-video kabel.. alt jeg fikk var svart og hvit. Først så trodde jeg at det var nokke som var galt med s-video kabel, men det er den nokk ikke. Har testet kabel med en bærbar som hadde s-video tilgang og det funkert helt fint. Er det noen som kan hjelper meg? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hmm, husker jeg selv hadde samme problemet for ikke så lenge siden Det var svart hvit uansett hva jeg gjorde Så bytta jeg kabel til en med S-video - scart, den kabelen jeg hadde var en s-video - s-video kabel. siden jeg ikke hadde egen s-video inngang på tven brukte jeg en slik adapter som du putter i scartkontakten. etter jeg fjerna den adapteren å bytta kabel så ble det farger Lenke til kommentar
IT-mann Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Hmm, husker jeg selv hadde samme problemet for ikke så lenge siden Det var svart hvit uansett hva jeg gjorde Så bytta jeg kabel til en med S-video - scart, den kabelen jeg hadde var en s-video - s-video kabel. siden jeg ikke hadde egen s-video inngang på tven brukte jeg en slik adapter som du putter i scartkontakten. etter jeg fjerna den adapteren å bytta kabel så ble det farger 9543666[/snapback] Sjønte ikke helt hva du meine jeg:P Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ble bare rotete i den posten ja Det jeg mente var at jeg brukte en slik adapter på tven fordi jeg ikke hadde egen s-video inngang på den det gav meg svart/hvit bilder så jeg bytta fra s-video - s-video kabel til en s-video scart men alså om du ikke bruker en slik så vet jeg faktisk ikke Lenke til kommentar
IT-mann Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Ble bare rotete i den posten ja Det jeg mente var at jeg brukte en slik adapter på tven fordi jeg ikke hadde egen s-video inngang på den det gav meg svart/hvit bilder så jeg bytta fra s-video - s-video kabel til en s-video scart men alså om du ikke bruker en slik så vet jeg faktisk ikke 9543778[/snapback] Tv-en min har egen S-video inngang... og jeg få fortsatt ikke farge:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå