lax Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei, Vurderer å selge den "litt" eldre PC-en min, men er litt i tvil om hvilken pris jeg kan ta. ASUS P4C800-E Deluxe Intel Pentium 4 2,6 Ghz klokket til 3,3 Ghz 2,5 GB PC3200 minne Radeon 9700 120 GB Seagate SATA 200 GB Seagate SATA Lian Li PC6070 støydempet aliminiumskabinett 400w Alphacoo vannkjøltl PSU 2 x Hansol H950, 19" LCD Vannkjøling på prosessor, skjermkort og PSU. Kun kvalitetskomponenter, ikke kjøpt som pakke. Eheim pumpe og stor radiator uten vifte. Maskinen har ingen vifter, og er helt stille, foruten støy fra harddisker. Nyprisen for alt var mellom 25k og 30k. Hvor mye kan dette være verd i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 enig med eirikand, prisen synker FOR fort på deler. Skjermkortet er under middels, nesten så jeg tør si dårlig, Lite HDD-plass for filmelskeren for den saks skyld. Er AGP, ut! Gammel CPU, UT! Greit med minne da, to skjermer, ikke dårlig Dårlige muligheter for oppgradering, eneste som holder er Kabinett og evnt vannkjøling, maybe strømforsyning Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 du får nok lite for den. Eneste den kan brukes til er veldig gamle spill, + standart pc arbeid. Hvis du skal ha en standart pc kan du få kjøpe en laptop nede mot 6lapper ny nå. Og hvis du har tenkt å spille så må du bytte både cpu, ram og hovedkort. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 2000,- +skjermer Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) du vill få langt mer for PC-en om du seller den som deler. kan sikkert få et par tusinger for kabinettet alene med ferdig montnert vannkjøling. Endret 21. september 2007 av kjellthore Lenke til kommentar
branick Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du får nok oppimot 6500/7000 på finn.no vil jeg tippe. Her inne får du prisen fra norges mest kritiske personer når det gjelder komponenter, men besøker du finn.no får du tak i mengden av folk som ikke vil handle på elkjøp men fortsatt vil ha en god handel. For disse personene vil du nok kunne få en god del mer enn antatt i tråden her fordi det virker som en bra PC med vannkjøling for Ola nordmann uten bedrevitereksamen i datakunnskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå