SEC44 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Når min Del E521 med Vista Home Premium har gått i dvale og ikke minst blitt der en stud, får jeg ikke vekket den til live igjen. Rører jeg på på-knappen, stopper lendigheten helt og må restartes. Hvordan får jeg vekket Vista igjen med denne Dell-maskinen? Er det noen knapper el l som jeg ikke ser? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er nok Vista som er litt problematisk. Hvis du ikke har lastet ned de siste oppdateringene fra Windows Update, så vil jeg anbefale at du gjør det. I tillegg kan du oppdatere driverne til pc-en. De finner du på Dells nettside. Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Har lastet ned det jeg kan, men hjelper ikke. Dog er det blitt noen små endringer. Jeg kan holde på på-knappen en stund før maskinen slår seg av. Tidligere var det nok at jeg så på den. I tillegg blir det overhode ingen reaksjon ved bruk av tastaturet. Tidligere lyste det litt foran på maskinen da jeg trykket på enkelte knapper. Vanskelig å vite om endringene er til det bedre eller til det værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå