LucarioX Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er over et år siden jeg kjøpte mitt siste GBA spill. Trodde liksom at GBA fortsatt var i live, men Nintendo i Norge har visst fjernet release listen sin over kommende spill til den lille konsollen. Betyr dette at det ikke er noen spill på veil til konsollen? Trodde liksom at Nintendo skulle ha både GBA, DS og Wii på markedet samtidig jeg. Tror dere Nintendo kommer med en helt ny Gameboy? Med bedre grafikk, som PSP kanskje? Hva tror dere om saken? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Ikke nå med det første men har undret litt på denne: click for big zize Endret 21. september 2007 av Nonnon Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er jo DS som tar over for GBA. GBA er vel rimelig død nå ja. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva som er dødt og ikke her i Norge skal jeg ikke uttale meg noe om, men Final Fantasy VI Advance er rimelig nytt. Skal kjøpe det jeg i alle fall, og det blir selvfølgelig til min DS Lite. Batterilevetiden for GBA-spill på denne er jo ce. på et helt døgn! Lenke til kommentar
TheSpirit Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det der var opprinnelig en falsk Nintendo DS... Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Leste et eller annet sted for litt siden at hele Gameboy konseptet skulle nedlegges, grunnet at Nintendo vil øke målalderen sin litt. Og DS er jo ikke et GAmeboy produkt. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sant, det. Har hørt det er godt med japanske voksne buisnessmenn som uten skam kan ta opp sin DS hver gang de setter seg på toget, og switcher til trikk, buss og hva enn det skal være Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 GBA er rimelig død nå ja. Nintendo vil nok ikke lage flere spill til den. Det er DS som er tingen nå. Tipper Nintendo kommer med en ny Gameboy om ett år eller to. Kanskje noe som minner om en portabel Gamecube. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg beholder min i alle fall. Grei å ha hvis jeg skal spille mine gamle Gameboy-spill. Men du kan jo spille GBA spill på DS'en. Noe jeg anbefaler, DS-skjermen har mye mer lys enn GBA. Det merket jeg når jeg testet ut FF VI på begge de håndholdte konsollene. Men ja, tror at GBA er rimeilg død. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 DS-skjermen har mye mer lys enn GBA. Pluss batterilevetiden. Det er ingen unskyldninger mot å skaffe seg DS Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, GBA er så og si død. Da Nintendo lanserte DS snakked de om hvordan DS skulle leve side om side ved GBA, men etter at DS har knust alle salgsrekorder har GBA blitt skviset ut. Det er dog ett siste storspill som kommer ut til GBA i disse dager: Final Fantasy VI! Dette spillet finnes det ingen unskyldninger for å gå glipp av! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har ikke FF VI kommet ut i Europa enda? Jeg trodde det jeg. Uansett så er DS og GBA sonefrie, så det er bare å importere. Men helt enig med Bagge: Få tak i FF VI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå