jonag Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har et Hauppauge! WinTV-PVR-500 MCE TV-kort. Det har fungert fint på min forrige mediacenter-PC. Nå har jeg installert dette i en ny PC med Windows mediacenter 2005. og alt går fint bortsett fra å se på TV. Jeg får søkt inn kanalene, men jeg får en feilmelding om manglende videodecoder. Hva trenger jeg for å få dette til (Jeg har installert PowerDVD uten at det hjalp)? Jeg får inn signaler fra kabel-TV. Lenke til kommentar
kash Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vil anbefale deg en av disse:http://store.nvidia.com/servlet/Controller...ductID=49539300 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 eventuelt sjekk innom www.freecodec.com sjekk innom forumet til Hauppauge. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg kan anbefale den som Kash linker til! Den er ikke dyr og da har du produkt support og du eier en lisens du kan ta med videre etterhvert. AKIRA Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 eventuelt sjekk innom www.freecodec.com sjekk innom forumet til Hauppauge. 9561816[/snapback] Tror ikke MCE godtar annet en noen fp dekodere (og ingen av dem er gratis). Lenke til kommentar
jonag Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk for gode svar. Jeg har kjøpt en Nvidia-dekoder og har lastet programmet ned, men den får jeg ikke installert. Jeg setter inn de opplysningene som etterspørres i installeringen, men det vil den ikke godta. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå