Jokko88 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har en stor mappe med all musikken min og skulle gjerne hatt en løsning som gjorde at Itunes selv fant alle låtene som ikke er i Itunes allerede og la dem til i biblioteket. Ellers blir det alt for mange duplikater. Kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har en stor mappe med all musikken min og skulle gjerne hatt en løsning som gjorde at Itunes selv fant alle låtene som ikke er i Itunes allerede og la dem til i biblioteket. Ellers blir det alt for mange duplikater. Kan dere hjelpe meg? Det har jeg og lurt på. Har en mappe med alt musikken men etter hvert som jeg får mer musikk på mappen, kommer det ikke inn på Itunes før jeg må ''legge til mappe i Itunes biblioteket- kan dette skje automatisk? Når jeg gjør dette blir jo også alle andre sangene som jeg tidligere hadde i mappen lagt over igjen. Så på listen '' nylig lagt til'' ligger alle sangene mine og ikke bare de 10 nye jeg ville legge til... Håper noen forstår problemet!? Lenke til kommentar
jau1337 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har en stor mappe med all musikken min og skulle gjerne hatt en løsning som gjorde at Itunes selv fant alle låtene som ikke er i Itunes allerede og la dem til i biblioteket. Ellers blir det alt for mange duplikater. Kan dere hjelpe meg? Det har jeg og lurt på. Har en mappe med alt musikken men etter hvert som jeg får mer musikk på mappen, kommer det ikke inn på Itunes før jeg må ''legge til mappe i Itunes biblioteket- kan dette skje automatisk? Når jeg gjør dette blir jo også alle andre sangene som jeg tidligere hadde i mappen lagt over igjen. Så på listen '' nylig lagt til'' ligger alle sangene mine og ikke bare de 10 nye jeg ville legge til... Håper noen forstår problemet!? Det er vel bare å dra mappen du vil ha inn i itunes, helt til høyre der spillelistene er, og slippe den Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Finnes det ikke noen måte for at dette skal gå av seg selv som i winamp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå