Dahl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 To nye eksterne harddisker har dukket opp i My Book-serien, med lagringskapasiteter som varierer fra 320 GB til 1 TB. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Synes de er alt for klumpete i forhold til å bygge en egen ekstern harddisk. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har selv en 320GB MyBook og er veldig fornøyd. Det eneste jeg savner og som jeg synes er rart ikke kommer nå som de oppgraderer serien, er ethernet-plugg. Det er litt tåpelig å måtte koble harddisken til en PC og så dele den på nettverket, med dét resultat at PC-en alltid må være på, for å få tilgang til disken fra flere PC-er i et LAN. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har en MyBook Pro 500 GB, det er utrolig irriterende at den slår seg på når jeg slår på maskinen, det sløver blandt annet ned oppstarten en god del, så jeg er nødt til å fjerne ledninga til PC-en når jeg ikke skal bruke MyBooken Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg vil ha en med trådløs USB og omslag av kalveskinn, slik at den virkelig passer inn i bokhylla. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Regner med å innvistere i 2 x750 av disse, de skal primært brukes til sikkerhetskopiering av andre disker . Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 doh. . nye modeller.. Akkurat nå som jeg kjøpte en av de gamle =P Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg har selv en 320GB MyBook og er veldig fornøyd. Det eneste jeg savner og som jeg synes er rart ikke kommer nå som de oppgraderer serien, er ethernet-plugg. Det er litt tåpelig å måtte koble harddisken til en PC og så dele den på nettverket, med dét resultat at PC-en alltid må være på, for å få tilgang til disken fra flere PC-er i et LAN. 9543021[/snapback] Det kan vel forklares ved at de akkurat har kommet med World Edition som har nettopp dette. Riktignok KUN ethernet da ... Kommer vel snart en supermodell med ALT Inkludert trådløs strøm og trådløs usb Edit: en liten opplysning til .. Endret 21. september 2007 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Disse diskene i sølv/aluminium hadde vært en drøm. Noe ala MyBook pro edition. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har en Essential Edition 320GB, er ganske fornøyd. Eneste minuset er, som sagt, at den skrur seg på når du slår på maskinen. ...Og så er jo harddisken ganske stilig Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har selv en 320GB MyBook og er veldig fornøyd. Det eneste jeg savner og som jeg synes er rart ikke kommer nå som de oppgraderer serien, er ethernet-plugg. Det er litt tåpelig å måtte koble harddisken til en PC og så dele den på nettverket, med dét resultat at PC-en alltid må være på, for å få tilgang til disken fra flere PC-er i et LAN. 9543021[/snapback] Akkurat det er jeg helt enig i. Og derfor har jeg begynt å se meg om etter andre løsninger når jeg nå skal oppgradere. Denne gangen dropper jeg MyBook pga menglende ethernetplugg. Skal ha en med mulighet for eSATA+ethernet. Da her en beste hastighet og også fleksibiliteten til ethernet. kan dele den uten at en bestemt pc må stå på. Lukter også på muligheten for å kunne laste ned torrenter direkte på disken uten at PC-en er på. Finnes jo flere løsninger her, men ikke alle støtter det eSATA. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 2 stk 1Tb bestilt. Home Edition. Passer fint i pelicase med Dell M1210 pluss kabler Tror jeg skal gjøre plass til en disk til just in case Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tenker på å bestille en slik sak, lurer bare på om det er noe hensikt å kjøpe med eSATA når min harddisk kjører på 4200rpm? (laptop) Fins jo en billigere modell med kun usb2.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå