Mad Esc Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 http://www.thelocal.se/8557/20070920/ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvis de har pene bryst så får de lov. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Ser ikke noe galt i det EDIT: For å være litt mer seriøs kan jeg vel si at hvis de har lyst så burde de jo få lov, men at vi skal tvinge menn til å bruke heldekkende blir bare teit. Endret 21. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg _håper_ at disse jentene ikke er så naive som de fremstår, for i så fall har de fullstendig misforstått omtrent alt her i verden. Å påstå at "If girls are forced to wear bikinis, boys should be too, one of the women told The Local. " er omtrent like gjennomtenkt som at jeg skulle sagt "Jeg klarer meg uten tamponger, vi slutter å produsere dem!". Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvis de har pene bryst så får de lov. 9542921[/snapback] Hva er "pene" bryst? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg blir oppgitt av den typen oppførsel(ikke at de svømte uten topp, men at de reagerte med at "det skal da være likt for alle"). Kan ikke folk forstå at gutter å jenter er forskjellige? Pupper er erotisk, deal with it! Tror nok de fleste jenter hadde reagert hvis de _måtte_ svømme uten topp basert på at alle guttene svømmer uten.. Endret 21. september 2007 av Ozwald Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tror nok de fleste jenter hadde reagert hvis de _måtte_ svømme uten topp basert på at alle guttene svømmer uten.. 9542975[/snapback] Haha.. Hadde vore genialt å pressa gjennom at det er TEIT at jenter bruker topp når gutter ikkje bruker. Meir tøy i bassenget -> meir skit. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Hahaha, så sant så sant. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvis de har pene bryst så får de lov. 9542921[/snapback] Hva er "pene" bryst? 9542974[/snapback] Du kan gi meg et par bilder så skal jeg bedømme Nei på et litt mer seriøst nivå så er jeg for det, selv om bare kvinner i 50-60 med hengepupper kommer til å gå rundt toppløs, som de allerede gjør på stranda De får bruke det de vil, men da får de ikke bli sur fordi gutter/menn får boner når en på 20 tar av seg toppen og svømmer rundt. Det at brystene er dekket til gjør de mer erotisk enn de faktisk er, så hvis alle kvinner starter bade/hva enn uten bh så blir det normalt etter en god del år, selv om alle kvinnene hadde fått hengebryst ganske raskere enn normalt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dummeste jeg har hørt på lenge. Det neste blir vel at de skal ha jobber, stemmerett og lov å tale i forsamlinger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg liker ikke nudiststrender og jeg liker ikke nudister, eller noen som prøver å ta den seksuelle spenningen vekk fra den nakne kroppen. Det er jo så artig å kle av jenten, å være en av få, kanskje til og med den første, som får se jenten avkledd og å utforske kvinnekroppen. Hvis den er på display hver dag så mister den spenningen, og hva skal man tenne på da? =/ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jafaen, demobrukte varer skal i alle fall gå til nedsatt pris. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg trenger spenning. Spenning er pupper, pupper skal da forbli påkledde til jeg jeg skal kle av de. End of discussion. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 enig med Hylo, ser man dei heile tida er dei ikkje gøy lengre Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du skrev det jeg skulle Hylo. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Hvis de har pene bryst så får de lov. 9542921[/snapback] Hva er "pene" bryst? 9542974[/snapback] Bryster som gjør det vanskelig for menn å forlate bassenget Endret 21. september 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 haha så sant så sant Rata101... damer får gå akkurat slik de vil så lenge jeg liker det jeg ser Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Å påstå at "If girls are forced to wear bikinis, boys should be too, one of the women told The Local. " er omtrent like gjennomtenkt som at jeg skulle sagt "Jeg klarer meg uten tamponger, vi slutter å produsere dem!". 9542972[/snapback] Godt sagt. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Dummeste jeg har hørt på lenge. Det neste blir vel at de skal ha jobber, stemmerett og lov å tale i forsamlinger. 9543059[/snapback] Haha ... håper da ikke det går så langt. Kvinner med stemmerett, du er morsom du. :!: Hva blir det neste da? At svarte skal få sitte fremme i bussen? Endret 22. september 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvis bassenget har egne regler om den type ting så skjønner jeg godt at badevaktene reagerer. Hvis de vil bade toppløs kan de gjøre det på stranden, i havet. Evnt. der det ikke er regler om sånnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå