Nimda Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har kjøpt Netcom Connect fritid (3G forbindelse), siden det er dyrt å bruke dette på dagtid i hverdagene, ønsker jeg å blokkere internettforbindelsen denne tida. Tilkoblingen fungerer som en vanlig oppringt tilkobling med eget ikon i nettverkstilkoblinger i Windows XP. Modemet er koblet rett inn i USB porten. Finnes det noen mulighet for å blokkere kun denne internettforbindelsen for en bestemt tid på døgnet? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Får vel begynne et sted i virvarret av programvare som kanskje unne hatt en slik funksjon. Fant sålangt ut at Zoonealarm pro ikke ser ut til å ha noen scheduler funksjonalitet. Så er det bare å sjekke ut alle andre programmer som tenkes kan. Nå har jeg sikkert ikke brukt riktige kriterier (søkeord), for søket mitt bar i alle fall ingen frukter, dvs ingen relevante treff. Mulig noen andre kan treffe bedre med søkeordene. Prøvde med noen alternative søk som dette som heller ikke førte frem. Kom frem til dette søket som ga mest relevante treff så langt Endret 1. oktober 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå