Gå til innhold

Gullkorn: Knall beskrivelse av Windows XP default skinnet


Anbefalte innlegg

Siden kun moddiser har lov å starte nye emner i "gullkorn" må jeg bare poste her. (er tross alt irrelevant materiale jeg ikke kan holde for meg selv).

 

Vel vel gullkornet blir sagt av Ar`Kritz i XP eller W2K? tråden. Glimrende beskrivelse av default skinnet til Windows XP :)

 

 

 

Fargesprakende ikoner og futuristisk look er viktigere enn stabilitet, men skins er ikke en nødvendighet.  

 

 

Det første jeg gjorde da XP var installert var å skru av TeleTubbie-Land.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hehe - artig kommentar, men det er jo bare å skru av, eventuelt gå over til 'silver'-themet som følger med (litt sånn Mac OSX light i utseendet).

 

Når det gjelder OS som ser ut som et sirkus kan man jo ikke unngå å nevnt Mac OS X - hjelpe meg! Mye overfancy greier som ikke har funksjon i det hele tatt bortsett fra å se 'kult' ut. - f.eks. at vinduene minimeres ved å 'krølle seg sammen og forsvinne ned i hjørnet'.

Lenke til kommentar
Hehe - artig kommentar, men det er jo bare å skru av, eventuelt gå over til 'silver'-themet som følger med (litt sånn Mac OSX light i utseendet og mye mer diskret enn default-themet).

 

Når det gjelder OS som ser ut som et sirkus kan man jo ikke unngå å nevnt Mac OS X - hjelpe meg! Mye overfancy greier som ikke har funksjon i det hele tatt bortsett fra å se 'kult' ut. - f.eks. at vinduene minimeres ved å 'krølle seg sammen og forsvinne ned i hjørnet'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...