Gå til innhold

PES demo på live!

Zingzing

Anbefalte innlegg

Kan med en gang si at fotballspillet jeg kjøper i år blir Pro Evolution Soccer 2008. Alt som har frustrert meg tidligere har blitt rettet opp, og jeg har storkost meg gjennom titalls kamper allerede, all like forskjellige.

Da jeg startet demoen forventet jeg meg kun et par forbedringer her og der etter det litt uferdige PES6, men demoen tok meg rett og slett med storm, for å være ærlig.

Jeg brukte de 5 første minuttene i Replay-modus, og zoomet inn og studerte hvert eneste ansikt hos Brasil- og Tyrkia-spillerne ned til minste detalj. Årets utgave har noen utrolig lekre animasjoner!

Deretter var jeg trollbundet, og spilte kamp, etter kamp, etter kamp. Dette her var mye bedre enn forventet.

Jeg stikker ned og spiller en ny kamp, også sletter jeg FIFA-demoen og pisser på FIFA07-coveret i samme slengen. FIFA, som jeg også har kjøpt i alle år (kjøper som regel både FIFA og PES), ble plutselig søppel i forhold.

Natta, folkens :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Muhaha. Elsker muligheten til å sparke vekk ballen etter at noen har taklet deg.

Synes det var en litt streng dommer, men heldigvis dømmer han like strengt begge veier.

9547120[/snapback]

Streng dommer, haha.

Jeg spilte enn kamp.. mora mi kunne ha dømt bedre :p Tror det er litt forskjell på dommererne.

Endret av Nilsemann2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...