Gå til innhold

Leser du brukermanualen til spill ?

Gjest Slettet+981287349

Leser du brukermanualen til PC-spill ?  

184 stemmer

1. 1. Leser du brukermanualen til PC-spill ?

• Ja
      79
    • Nei
      105
    • Spiller kun arcade
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang for lenge, lenge siden når spillene kom i store A4-formede bokser og hadde brukermanualer på størrelse med små bibler. Ja da, da leste jeg brukermanualen. Var nesten like viktig som selve spillet; kosen med å lese manualen på tur hjem fra spillsjappa :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noen spill som HAR brukermanualer med mer enn 20 sider lenger?

Har ikke lest en brukermanual til noen av de nyere konsollene, som jeg kan huske. Var det ikke en stund det var inn for PC-spill å bare legge manualen i digitalt format på samme disk som spillet? SNES hadde en del tykke brukermanualer. F.eks. når man skal lære å hoppe i Super Mario så er det ikke nok å fortelle hvilken knapp som gjør at man hopper, men man må også vise med en serie bilder og piler hva som skjer når man bl.a. hopper i fart og på fiender. Fantastisk.

Lenke til kommentar

En gang for lenge, lenge siden når spillene kom i store A4-formede bokser og hadde brukermanualer på størrelse med små bibler. Ja da, da leste jeg brukermanualen. Var nesten like viktig som selve spillet; kosen med å lese manualen på tur hjem fra spillsjappa :)

Kjenner meg skikkelig igjen der. Husker ps1 hadde en periode digre manualer med mye ilustasjoner og masse historie om character og bi characters :)

å minner <3

Lenke til kommentar

Huff, jeg blir like skuffa hver gang jeg kjøper et spill og manualen bare er noen få sider med de mest nødvendige (og selvsagte) instruksjoner. Tykke fargemanualer er digg, men hvorvidt jeg leser dem kommer vel an på spillet. Rollespill bør ha svære manualer, elsker å fordype meg i bakgrunnshistorie og spillmekaniske detaljer. Spill med tjukke deilige manualer som jeg kommer på i farten: Temple of Elemental Evil og Civilization 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...