Gå til innhold

Leser du brukermanualen til spill ?

Gjest Slettet+981287349

Leser du brukermanualen til PC-spill ?  

184 stemmer

1. 1. Leser du brukermanualen til PC-spill ?

• Ja
      79
    • Nei
      105
    • Spiller kun arcade
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillmanualene blir som regel gjennomlest. Er det actionspill så skummer jeg igjennom etter å ha spilt en del, for å se om det er noe jeg har gått glipp av. Leser manualene til strategispill nøyere. Koste meg med 200+ boka som fulgte med Civ 4. Men det er jo ikke sånn at jeg venter med å spille spillet til etter at manualen er lest. Begynner å spille spillet og så slår jeg opp hvis det trengs. Hender jeg tar dem med på toget til vei til jobben etc og leser da.

Det er ofte du får mer av spillhistorien gjennom manualene. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg maa si at halve gleden er aa lese manualen. Bruker gjerne en time foer jeg i det hele tatt installerer spillet. For aa gjoere jeg kjent med kontrollene og evt tips foer jeg kjoerer i gang.

Synes dessverre det begynner aa bli for mage produsentene/utgivere som ikke legger ved hard-copy av manualen.

Det samme skjer hvis jeg skal spille ett spill paa nytt igjen som jeg ikke har kjoert paa noen aar - frem med manualen over en kaffekopp og erindringer av mage gode oeyeblikk.....

Lenke til kommentar
Leser den kun hvis eg har kjøpt et spill på feire, og ligger på hotellrommet/i bilen.

Kos å lese i den og vere forberedt til ein kommer heim og vere litt forberedt.

Eller leser eg den aldri med mindre det er noe eg virkelig ikkje finner ut av.

Støttes.. Er deilig å ligge på stranda i syden og sniffe nyproduserte spillmanualer.

Den dagen du finner et "nyprodusert spill" i syden, skal jeg på jordomseiling med blomster Finn

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Følger det med en stor og god brukermanual, som de som det var før, så leser jeg de som oftest. Stas å lese mens man innstallerer spillet.

Men de småmanualene som bare presenterer juridisk viss-vass kan hives uten at jeg bryr meg :)

Samme her. Den som fulgte med GTA IV var et eksempel til etterfølgelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...