snubbel Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei! Jeg har vært så heldig å få tak i en HTC S710 fra USA. Den har følgelig ikke norsk språk og jeg ønsker å legge inn dette. For å få endret språk trenger jeg en kopi av operativsystemet fra en S710 som allerede har norsk språk. Dette er dessverre ikke noe HTC Norge (SmartMobil/Dangaard) kan gi meg fordi jeg bryter garantien når jeg endrer språk på denne måten. Er det noen her på forumet som er villig til å hjelpe meg med dette? Send meg i så fall en PM Jeg kan sende instruksjoner for hvordan man henter ut operativsystemet og gir tilgang til et sted der filene kan lagres. Jeg sender selvfølgelig en stor pose twist i posten til den som hjelper til -snubbel Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har endel på jobben som bruker denne modellen. Om du ønsker kan jeg sikkert høre om jeg får lånt den litt og deretter tatt backup/kopi av språk pakken og os Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Hei! Takk for responsen :-) Har fått PM fra en kar som har en telefon liggende hjemme, så jeg satser på at det går fint. Ellers tar jeg kontakt. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå