backfish Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg er druknet litt i info om P182, men ser at det er standard 3 vifter og plass til 4 til. Jeg lurer på om det er noen form for manuell styring av disse 3 viftene på kabinettet, eller om jeg kan koble dem til mitt ønskede Asus P5KC. Jeg har forøvrig Quad 6600 og PSU-en er be quiet 550 W. Skjermkortet er 8600 GT (passivt kjølet) og kjøler til PSU er Zalman CNPS9500 AT. Håper på kommentarer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du har en viftestyring for hver av standard viftene, du kan velge mellom low, medium og high. Lenke til kommentar
backfish Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Du har en viftestyring for hver av standard viftene, du kan velge mellom low, medium og high. 9542692[/snapback] Takk for kjemperaskt og presis svar. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Bytt de ut! De bråker for mye for min del i alle fal. Dessuten er der plass til 5 vifter. (i alle fal som jeg vet) En bak, en i taket, en mellom hdd og psu nede En fremme En mellom hdd oppe og GPU. Du kan ikke koble de org. viftene til hovedkortet dessverre. Endret 22. september 2007 av XobiN Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) - to eksosvifter (oppe og bak) - en inntaksvifte (fremme foran harddiskramma) - en bak harddiskramma med sånne klemmer - ikke vits i å bruke så lenge du har en i front. - en mellom psu og disker nede... ergo 4 som vil bli brukt i praksis + cpu og psu... Endret 24. september 2007 av Wibla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå