Coffey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Topic sier det meste, trenger jeg noe spesialprogram? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 File, Open ..... Hva skal du gjør med bildet? Med f.eks. IrfanView kan du i hvert fall se på det, og det er vel enklere editeringsfunksjoner der også. På FILExt kan du taste inn f.eks. TGA og få opp informasjon om denne filtypen og hvilke programmer du kan bruke osv. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 File, Open ..... Hva skal du gjør med bildet? Med f.eks. IrfanView kan du i hvert fall se på det, og det er vel enklere editeringsfunksjoner der også. På FILExt kan du taste inn f.eks. TGA og få opp informasjon om denne filtypen og hvilke programmer du kan bruke osv. 9542661[/snapback] Jeg skal bare se på det, men i Windows Bilde og Faksbehandling bare sier at det ikke kan vises. Samme med Paint og Photoshop Viewer Du skjønner at screenshots i Team Fortress 2 og Battlefield 2 lagrers som TFA.... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg skal bare se på det, men i Windows Bilde og Faksbehandling bare sier at det ikke kan vises. Samme med Paint og Photoshop Viewer 9542700[/snapback] Jeg sier bare ... IrfanView, IrfanView, IrfanView. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå