RBW Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Vi trodde tiden med Fatal1ty-produkter var over, men der tok vi skammelig feil. XFX er nå klare med en ny modell. Les mer Lenke til kommentar
techs Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 De kunne hvertfall sponsa på et rødt kretskort, når det først skal se stilig ut må det jo ha riktig farge Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Burde vel egentlig si sitt om min mening om slike produkter? (Like forøvrig uttrykket "Tsjernobylgrønn" ) Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) De kunne hvertfall sponsa på et rødt kretskort, når det først skal se stilig ut må det jo ha riktig farge 9542490[/snapback] Røde kretskort er ATis greie. Er det ikke til og med en egen "ATi-rød" farge? Uansett tror jeg ikke at produsentene vil at det skal se ut som ATi-kort når det ikke er det. Men spiller det noen rolle? Det er jo fint at det ser litt bra ut om van har vindu eller noe sånt men egentlig har det jo ikke noe å si. Data-estetikk er gøy men dette er å dra det litt for langt og i litt feil retning. EDIT: Leif was here Endret 21. september 2007 av G.G. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Rødt nVIDIA-kort. Finnes flere også. Det var i alle fall et ganske høy overklokk. Det står ikke om det er 320 eller 640MB-utgaven, men med den prisen er det vel 320. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Det var jo et allright 8800GTS kort da - men jeg forstår likevel ikke at markedet for "high end" 8800GTS kort er tilstede med tanke på at GTX kortene ikke ligger langt unna hva pris angår (ny vare begynner vel på rundt 4000? - brukte GTX kort rundt 3300,-)? Skulle jeg ha kjøpt noe idag så hadde det enten blitt det billigste GTS kortet jeg fant eller gått rett opp på GTX. Endret 21. september 2007 av BareGjest Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Må se meg fullstendig enig med BareGjest. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Maken til berømmelsen denne fyren skal få da, hadde ikke puttet det kortet i maskinen om jeg hadde fått betalt for det engang. Greitnok han var god i Unreal Tournament men hans tid er over. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kunne fint ha stappet det kortet i maskinen, selv om jeg ikke fikk betalt men jeg ville nok valgt et skjermkort med mer enn 320MB minne. I dag har jeg 2×GeForce 700GT i SLi og det sviver bra det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så verdens beste gamer tar til takke med et GTS-kort ? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Maken til berømmelsen denne fyren skal få da, hadde ikke puttet det kortet i maskinen om jeg hadde fått betalt for det engang. Greitnok han var god i Unreal Tournament men hans tid er over. 9543308[/snapback] Enig.. Fyren er overhypa, han "suger" jo i Q4 i forhold til dei andre pro'sa. Men slik er det vel når ein først er blitt berømt. Han har jo tjent vanvittig mykje på gaming og sponsing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Maken til berømmelsen denne fyren skal få da, hadde ikke puttet det kortet i maskinen om jeg hadde fått betalt for det engang. Greitnok han var god i Unreal Tournament men hans tid er over. 9543308[/snapback] Enig.. Fyren er overhypa, han "suger" jo i Q4 i forhold til dei andre pro'sa. Men slik er det vel når ein først er blitt berømt. Han har jo tjent vanvittig mykje på gaming og sponsing. 9543443[/snapback] Suger gjør han vel ikke. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Derfor eg skreiv i hermeteikn. Sjølvsagt sug han ikkje, men i forhold til andre Q4 spillere på konkurransenivå er han dårleg Endret 21. september 2007 av aspic Lenke til kommentar
corge Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Derfor eg skreiv i hermeteikn. Sjølvsagt sug han ikkje, men i forhold til andre Q4 spillere på konkurransenivå er han dårleg 9543683[/snapback] Unnskyld meg, men han hverken "suger" eller suger, han har kommet på andre plass, hvordan kan det på noen måte betegnes som dårlig? Lenke til kommentar
zyx Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Derfor eg skreiv i hermeteikn. Sjølvsagt sug han ikkje, men i forhold til andre Q4 spillere på konkurransenivå er han dårleg 9543683[/snapback] Unnskyld meg, men han hverken "suger" eller suger, han har kommet på andre plass, hvordan kan det på noen måte betegnes som dårlig? 9543810[/snapback] Enig, og man skal vel egentlig ta en titt i sin egen hage før man klager over hva som foregår i naboens. Er noen av dere i det hele tatt i nærheten av hans nivå? Tror ikke det, for da hadde kanskje dere hatt en avtale med Creative og what not. Så slutt og vær nedsettende! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Vel, unnskyld for at eg var litt vel nedsettjande. Det eg ville fram til var at han var knusande god ein periode (for nokre år sidan), men etter dette har han tapt seg. Har han nokon gong vunne ei Q4 turnering? =o Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fatal1ty produkter har vi vel sett nok av, men GTS på 650mhz står det så absolutt respekt av. snakker 11K i3dmark 06 med en c2d@3,0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Med en pris på 3000,- er det ikke så veldig langt opp til GTX. Jeg kommer til å holde meg langt unna Fatal1ty produkter, noe jeg alltid har gjort. Lenke til kommentar
SimenHM Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 det her er det beste tråden jeg har lest på leng.. knall! Fatal1ty er bra på til å spille tennis, så han på tv spilte tennis for å få opp reaksjons even.. morsom fyr he he.. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Billigere å kjøp vanlige versjonen av GTS i fra samme produsent og klokk den endo mer en det hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå