LostOblivion Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei, Vokna opp på tirsdag morgen med ganske vondt i ryggen. Tenkte jeg hadde ligget feil, men nå har det vært der i tre dager... Noen som har innsikt? Moren min har prolaps, så jeg håper ikke hun har "smittet" meg. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Vi kan ikke si hva som feiler deg. Det må en fagperson gjøre. Kom deg til lege eller lignende, så får du et skikkelig svar. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 sliter med det samme no, bare at dette her er i nakken. Våknet i 6 tiden imorges, med helt ufattelig vondt i nakken, greide ikke bevege meg nesten. Satser på at det går over til mandag, visst ikke blir det en tur til legen. Preiket med en kamerat som hadde opplevd noe lignende, og han gikk te legen, men ble ikke kvitt det før etter 5-6 dager. måtte visst ha noe på apoteket og. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Vi kan ikke si hva som feiler deg. Det må en fagperson gjøre. Kom deg til lege eller lignende, så får du et skikkelig svar. 9542717[/snapback] Hvis det skal være svaret ditt, kan du heller tie. Lurte ikke på om jeg skal besøke lege eller ikke, lurte på om noen hadde forslag til hva det kan være. Er 19 år... Trener sikkert for lite da, hehe, sitter mye foran PC-en, ettersom det er jobben og stuidet mitt. Er det ikke noe som heter tigerbalsam? Jeg er ganske sikker på at det er musklene det dreier seg om, fordi det er mer på siden av ryggen og ikke midt i... Endret 23. september 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå