Gunfreak Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 kjøpte det i dag, bare for å prøve liksom, grafikken er veldig bra, men spillet er komplisert, masse å holde styr på, man skal velge taktikker, og så utføre dem, har bare kommet meg gjennom en kamp, og alt jeg gjorde der var å løpe rundt som en hode løs kylling Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 kjøpte det i dag, bare for å prøve liksom, grafikken er veldig bra, men spillet er komplisert, masse å holde styr på, man skal velge taktikker, og så utføre dem, har bare kommet meg gjennom en kamp, og alt jeg gjorde der var å løpe rundt som en hode løs kylling 9542330[/snapback] Du KAN jo kjøre gjennom treninsprogrammet som ligger på hovedmenyen. I tillegg kan du endre fra avansert til forenklet kontroller om det bli for vanskelig. Å vite hvilke taktikker som funger best i forskjellige situasjoner handler jo mest om å vite hvordan Amerikans fotball fungerer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 ja, går gjennom treninga nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 WTF. jeg sava mitt i et spill, og skulle forsette det nå, og da går alt automatisk, jeg kan ikke styre noe, jeg kan ikke en gang gå til menyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå