Wolfman83 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har kjøpt en bærbar med 1gb ram brikke i fra før. Kjøpte til 1 ram brikke til og tenker å installere denne. Eneste problem er at sloten som rambrikken skal inn i er sinnsykt trang, og lurer på om dette er normalt? Er det i såfall bare å buke mer makt, eller kan jeg risikere å ødelegge noe? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ikke bruk makt, du risikerer å ødelegge maskina. Er du sikker på at du har kjøpt rett rambrikke da? Bærbare bruker standaren SO-DIMM. Hvordan sette inn ram: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) De bruker å være litt trange ja, men ikke voldsomt trange. Det er litt vanskelig for meg å få et inntrykk av hvor mye makt du allerede bruker. Prøv gjerne å ta ut brikken og sett den inn flere ganger så du blir sikker på at den havner riktig. Brikken settes inn på skrå (ca 45 graders vinkel) og når den er godt plassert så skal det være rimelig enkelt å vippe den ned til de to metallspennene på siden smetter på plass. Redigert: Jeg ser jeg er tregt ute, men hvis det fortsatt skulle være noen tvil så er det en guide her også. Endret 21. september 2007 av Simen1 Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) takk for hjelpen folkens Viste ikke at brikken skulle stå i 45 graders vinkel når den skulle dyttes inn! Endret 21. september 2007 av Wolfman83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå