kjetilm Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Som sakt. Vis jeg blåser i Micen hører jeg det i høytalerne. Så vis jeg Booster Micen hører jeg en summelyd i høytalerne.. Akkurat som om de er koblet sammen.. Hva kommer dette av.. Har Realtek soundcard Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 onboard lydkort=summingen er transistorer på hovedkortet som påvirker strømmen i Onboard lydkortet. summingen vil ikke eksistere på USB eller PCI/PCIe lydkort. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 hmm.. Hva kan jeg gjøre for å få den bort? Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 onboard lydkort=summingen er transistorer på hovedkortet som påvirker strømmen i Onboard lydkortet. summingen vil ikke eksistere på USB eller PCI/PCIe lydkort. 9542219[/snapback] Fritz sier det vel ganske greit her. Kjøp det et dedikert lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå