Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvordan forandrer jeg konto på lånekassa?

Faktum1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som vet om bankene har for vane å sende blanketten direkte til Lånekassen, og hvor lang tid det bruker å ta å ordne opp i dette?

Dukker det nye kontonummeret opp på Dine sider på Lånekassen med en gang, eller må man bare fortsette å prøve å taste det inn til det er i orden?

Skulle gjerne ha fått endra kontonr innen slutten av oktober, for da er det slutt med den store, stygge banken jeg har hatt alt for lenge... :p

Lenke til kommentar

Husk at ikke det er nødvendig å si opp kontoen i den gamle banken (med mindre man har en som koster noe, men det gjør de vanligvis ikke hvis man sier opp alle kort) selv om man slutter å bruke den. Beholder man den er det bare å overføre pengene til den nye med en gang de kommer inn.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede sendt inn blanketten til banken min, så får se om banken sender den direkte til Lånekassa eller om jeg får den i retur og må sende den inn selv. Uansett så tror jeg ikke kontonummeret endres direkte av Lånekassen, jeg må gå inn og forandre kontonummeret selv inne på Dine sider, men det kan jeg da først gjøre når Lånekassen har registrert det nye kontonummeret...

Og angående banken, det er nettopp derfor jeg skifter bank, for å unngå meningsløst høye månedspriser. Har tatt i bruk den nye banken allerede, og er strålende fornøyd (så langt ;))

Lenke til kommentar
Enkleste er vel lanekassen.no-> Minesider-> Din informasjon-> Konto og kid

Hvis skattemyndighetene ikke har bekreftet at du eier kontoen til lånekassen, må du bruke blankett K.

9617987[/snapback]

Velkommen etter i diskusjonen... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...