Joachim_F Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva med å ta en helgetur til verdensrommet? Her er en demo av romskipspillet Tarr Chronicles. Les mer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Litt uvant i begynnelsen, men Tarr Chronicles er ikke noe dårlig spill om man skal dømme etter demoen. Mulig kjøp, dette. Lenke til kommentar
mr-cookiepants Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som kan fortelle meg hva dette handler om, og hvordan spill det er? Sammenligninger osv. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Står at jeg må ha CD når jeg installerer! Funker heller ikke å mounte setup-1.bin i Daemon Tools. Endret 22. september 2007 av Shifty Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Står at jeg må ha CD når jeg installerer! Funker heller ikke å mounte setup-1.bin i Daemon Tools. 9552466[/snapback] Akkurat dette får du nok ikke svar på her dessverre, feil forum! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Står at jeg må ha CD når jeg installerer! Funker heller ikke å mounte setup-1.bin i Daemon Tools. 9552466[/snapback] Hadde vært en ide å kjøpe CD-en da smarten? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Arr, jeg lasta ned demoen, "dummen". .bin-greia ligger der. Hva tror du jeg er? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noen som kan fortelle meg hva dette handler om, og hvordan spill det er? Sammenligninger osv. 9552098[/snapback] Tja, det vil jo hjelpe en del om du leser artikkelen da det står skrevet en god del informasjon der? Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Arr, jeg lasta ned demoen, "dummen". .bin-greia ligger der. Hva tror du jeg er? 9552825[/snapback] Du er dessverre ikke alene om dette problemet. Jeg har lest flere poster fra folk som har kjøpt nedlastingsversjonen av spillet og får samme feilmelding. Jeg har heldigvis ikke opplevd denne, men spillet har nok av andre problemer. Kræsj til skrivebord mellom oppdrag er ganske irriterende. Jeg er glad jeg bare har prøvd demoen og ikke betalt for det. Dette er synd for førsteinntrykket er veldig bra. Fin grafikk, spennede historie og hektisk romkamp. Mmm...jeg har virkelig savnet denne typen spill. Vi får håpe det kommer dugandes feilrettinger. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Funket som smurt på Vista her. Var på tide det kom et spill som dette, minner meg om Freespace (IKKE Freelancer ) Så jeg blir nok å kjøpe det (box) Men sånn som jeg forstår det, for folk som ikke bryr seg om å ha spillet fysisk, kan det allerede kjøpes og lastes ned(?) [Link] Endret 24. september 2007 av MaKakk Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Omtalen i Gamersgate viser forøvrig til at det muligens trengs en patch eller to for å fikse de verste buggene.. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Funket som smurt på Vista her. Var på tide det kom et spill som dette, minner meg om Freespace (IKKE Freelancer ) Så jeg blir nok å kjøpe det (box) 9564736[/snapback] Jeg tenkte også på Freespace. Kontrollmetoden er jo rippet fra Freelancer, da. (Jeg digger forøvrig Freelancer, men det er et ganske annet spill. Mer likt Privateer.) Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Funker ikke hos meg, får beskjed om etter 2 installasjoner at jeg mangler en viss font, couldnt execute..gidder ikke mer nå Lenke til kommentar
McKack Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Omtalen i Gamersgate viser forøvrig til at det muligens trengs en patch eller to for å fikse de verste buggene.. 9566776[/snapback] Patchen kom dagen etterpå eller to etter at den brukeromtalen ble skrevet Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, men patchen har på langt nær løst folks problemer. Folk har fremdeles problemer med den CD feilen og såkalte CTDer i fleng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg