Gå til innhold

Demo av Tarr Chronicles (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arr, jeg lasta ned demoen, "dummen". .bin-greia ligger der. Hva tror du jeg er?

9552825[/snapback]

Du er dessverre ikke alene om dette problemet. Jeg har lest flere poster fra folk som har kjøpt nedlastingsversjonen av spillet og får samme feilmelding.

Jeg har heldigvis ikke opplevd denne, men spillet har nok av andre problemer. Kræsj til skrivebord mellom oppdrag er ganske irriterende. Jeg er glad jeg bare har prøvd demoen og ikke betalt for det.

Dette er synd for førsteinntrykket er veldig bra. Fin grafikk, spennede historie og hektisk romkamp. Mmm...jeg har virkelig savnet denne typen spill.

Vi får håpe det kommer dugandes feilrettinger. :)

Lenke til kommentar

Funket som smurt på Vista her. Var på tide det kom et spill som dette, minner meg om Freespace (IKKE Freelancer :roll:) Så jeg blir nok å kjøpe det (box)

Men sånn som jeg forstår det, for folk som ikke bryr seg om å ha spillet fysisk, kan det allerede kjøpes og lastes ned(?) [Link]

Endret av MaKakk
Lenke til kommentar
Funket som smurt på Vista her. Var på tide det kom et spill som dette, minner meg om Freespace (IKKE Freelancer  :roll:) Så jeg blir nok å kjøpe det (box)

9564736[/snapback]

Jeg tenkte også på Freespace. :)

Kontrollmetoden er jo rippet fra Freelancer, da. ;)

(Jeg digger forøvrig Freelancer, men det er et ganske annet spill. Mer likt Privateer.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...