haakansolberg Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Hoy!! Dreiv og surfa litt jeg.. Leste en liten poll om Headsett, høytallere ect.. Men fant ikke svar om det skulle bli kun headsett eller om man kunne bruke høytallere også.. Kanskje noen av dere vet det? Takker for svar.. Mvh Meg=) Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Det er lov med PC-høytalere, men ikke store høytalere med ekstern forsterker osv. Men vil annbefale et litt stort headsett som kan lukke lyden fra omgivelsene ute:) Endret 21. september 2007 av _Bendik_ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Hør hør - Bendik har skjønt det! Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 skal nok ha med høytalere ja, må jo være litt liv på lanet Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Ta gjerne med, men om du slipper inn med dem er en annen sak. Jeg forbeholder meg også retten til å konfiskere ting som blir smuglet inn på lanet. Og det gjelder ikke bare for store høytalere Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 hehe., det er ikke monster høytalere da, pc høytalere. hehe. gidder ikke ha med forskerter og dritt. men er det ikke eget område for de som skal spise seriøst da? Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jo, de som kun spiser salat og annen sunn dritt blir flytta til et eget hjørne Men jo, det er et eget gamerområde får de som skal spiLLe seriøst. Endret 21. september 2007 av _Bendik_ Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 fikk akkurat det nye anlegget mitt i dag, pc høytalere Logitech z-5500 det var heftig digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg