Ar`Kritz Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg trykker meg rundt på forumet, og ser at mange, og da særlig de med nyere ATI kort, har installert dx9. Og mange av disse har problemer med det. Jeg må nesten spørre, hva er feil med dx8.1? Don't fix what ain't broken, og det gjelder særlig sw. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vel, det har seg sånn at DirectX ikke er som en BIOS... Nye spill som kommer, f.eks. Doom III kommer til å KREVE DirectX 9 fordi det gir nye muligheter for spillprodusenter ol. Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bare får å si til dere som har installert dx9. Denk på de spillene som krever dx8.1 eller dx8.0 for å fungere. Som f.eks. etter installasjon av dx9 fungerer ikke flg. spill hos meg: Alle Ghost Recon spilla og Comanche 4.0 Noen flere som har samme prob? Og je jeg har søkt sidene til produsentene og :google: So don't :google: me, boy... Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vel, det har seg sånn at DirectX ikke er som en BIOS...Nye spill som kommer, f.eks. Doom III kommer til å KREVE DirectX 9 fordi det gir nye muligheter for spillprodusenter ol. Hehe Er vel litt dumt å innstallere DX9 nå fordi du er nødt til å ha det til spill som kommer på markedet først om en god stund. Når spillet er å få tak i, kan man jo håpe at MS har fixet noen av bugsene som DX9 innehar idag.. Andy Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 My point exactly! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hvorfor innstallerer folk nye detonator-drivere f.eks.? Jo, mange jeg kjenner ser på det som en mulighet til å få høyere fps i spill. Jeg vet ikke hvor stor forskjell det er, for jeg har ikke prøvd DX9 selv. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 uhm, Direct X9 er feilfri, problemene ligger i skjemkort driverenne til ATI ATI har aldri vert kjent for og lage bra drivere, og ofte erre grupper som Omega som fikser opp problemene med ATI's orginal drivere. skal du feks spille Doom3 ATI Alphaen, så vil det gå VESENTLIG bedre på et Direct X 9 skjermkort. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har selv kjørt Direct X 9 helt siden det kom ut, har ikke merket en eneste feil med det enda, fungerer like bra som direct x 8.2 hos meg. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Jada, det går og an... Lenke til kommentar
Truman Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 uhm, Direct X9 er feilfri vel... den var vel litt drøy. det finnes vel knapt så omfattende software som DX9 som er feilfri. Størrelsen på feilene som eksisterer er nok kanskje en annen sak. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 uhm, Direct X9 er feilfri, problemene ligger i skjemkort driverenne til ATI Så da gleder jeg meg til neste versjon av DX som kommer til å være 10, siden MS ikke har noen ting å fixe i DX9. Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå